Saturday, August 30, 2008

Yes I'm envious it's true, but it must be cool to be you

Yeah, i morgen drar jeg til Grand Canyon. Gleder meg litt, men ikke til å sove i telt :o Greit nok om man er med venner, og koser seg osv. Men når jeg er der med vertsfamilien er det andre saker x) De har lagt opp hele ruta, og tror det blir lite rest på meg. Jeg blir i hvertfall sliten når det nesten e
r 100F og steikende sol. Jeje. Vi får se hvordan det går da :) I går var jeg å så på fotball kamp med Stephanie & noen folk fra skolen ^^ Var gøy! Så ikke hele kampen siden vi dro videre til the Fair, en slags momarken med whey kulere karuseller x) Så ut som om Parowan vant uansett ^^the Fair var det en karusell som nesten er lik den på momarken (den man sitter i og går rundt og rundt, you know). Dere som har vært der skjønner sikkert hva jeg mener. Men denna var annerledes. Det var inni en sånn rund greie (ball) der det var gummimadrasser rundt om på veggene. Det spinna så fort rundt at man ble kasta til veggen og nesten ikke klarte å komme seg opp igjen fordi man ble sugd til veggen. Jeg prøvde løfte overkroppen en gang, men ble smasha tilbake x) Det morsomste var vel at Jessie hadde tatt den så mange ganger at han klarte å rulle rundt (kravle) over alle sammen x) Siste turen tok jeg med Skyler da vi prøvde å gjøre det samma som Jessie, men endte med at vi føk opp til taket og kravla rundt der x) Når karusellen stoppa var vi jo oppi taket og datt rett ned på to jenter ;O Jaja, vi hadde det i hvertfall fun :D (tenkte å slå den, elr hva Skyler, men han kan jo ikke lese norsk xD)

Tror dere jeg tør å gå på denna elr? :D ->
Er i Grand Canyon. Glass ting som strekker seg ut over et stup ;o Freaky!

Hm, er ikke helt vandt til det greiene med gutter og alt det i USA. Duden jeg skulle på homecoming med kom bort til vertsfamilien min, og snakka om at det var greit om han var daten min osv. Og at han ville ikke det om han ikke fikk tillatelsen og at han hadde det og det planlagt. Dere skjønner hva jeg mener om dere hadde sett set ;o Hadde det vært i Norge hadde jeg trodd han skulle spørre om tillatelsen om å fri xD Kanskje det bare er jeg som er freak? Sure, da er det i hvertfall noe jeg veit :) Noe jeg heller ikke er helt vandt med er å bruke sko inne x) Tar de alltid av meg. Ekkelt å gå med sko hele tiden :p Syns jeg da. Nå skal jeg dra til byen med vertsmoren min og kjøpe inn food til Grand Canyon :) Senere skal j
eg på the Fair med Eric ^^Awesome! Regner nå så håper det ikke gjør det senerer :O Later kids!

Forresten. Må adde at Laura hører på Metallica og slikt musikk :D Haha. Lite fett elr?


Meg, Skyler, en jeg ikke husker navnet på :O og Andrew
(Jeg veit jeg er dårlig på å huske navn -.- Men når du får stappa inn 100 navn om dagen er det ikke lett :p Tok litt i, men dere skjønner tegninga? :D Cool! )

15 comments:

  1. Haha, Grand Canyon blir nok kos!
    Karuseller er gøy uansett hvor jævlig de er :D
    Koslig date du har til Homecoming da :D

    Laura er c00l, hører på Tallica! :D
    Du er vel bare dårlig til å huske navn ^^

    ReplyDelete
  2. Yeah, får håpe det i hvertfall x)
    Ja, det var jo gøy :D Men sånne karuseller som ikke gjør no særlig er kjedelig :o Nah, han virker så lost x)

    Tallica in my heart! Er jeg vel ikke :O

    ReplyDelete
  3. En karusell du sitter i og går rundt og rundt.? xD Gjør ikke alle det på momarken.

    Haha, kos for deg da. Homecoming blir sikkert kos det da.
    Sko inne, ekkelt. Ulrika du har alltid vært freak. :D

    ReplyDelete
  4. Oh, ja. Den som man bare sitter i og så går den rundt. Romperistern da..

    Vi får håpe det x) Ja, ikke sant. Ingen skjønner hvorfor jeg tar av skoa -.- Greiiit :D

    ReplyDelete
  5. Haha, virkern lost? xD Det blir vel fun fordet :D
    Alle tror du er freak fordi du tar av deg skoa ^^

    ReplyDelete
  6. Moro at du koser deg.. Men vi SAVNER deg <3<3<3<3 hehe har du tlf?? love Nx2

    ReplyDelete
  7. Erik: Jeg syns han virker lost x) Haha
    Men jeg er jo freak, enkelt og greit ^^

    Elisabeth!! Savner dere masse :( RIng detta om dere vil ha tak i meg nr: +1 435 704 1382 og så ber du heller mamma betale regninga :) Savner dere <3 Drar til Grand Canyon nå så dere får ikke tak i meg på andre måter ^^ Mamma betaler!

    ReplyDelete
  8. whooa! that's the UFO! :D the ride/carousel =)

    den brukte å være på finnsnes før faktisk! :o vi klarte å stå/gå oppreist i den, rundt hele greia xD

    grand canyon must be awesome, vil eg og oppleve (:

    homecoming-greia e rart :o

    take off your shoes and jacket x)

    please to enjoy^^
    <3

    ReplyDelete
  9. Adrian: Du snakker om den vi har på momarken, right? Umulig å stå oppreist på den her x) Haha.

    Haha, om jeg noen gang skal ta selvmord så blir det på Grand Canyon :D

    Arg. Jeg ser ikke frem til homecoming -.-

    Mari: Denna her er mer genial xD

    ReplyDelete
  10. ah ja, eg meine nok den ^^ it's plain awesome xD

    om du tar selvmord drep eg deg ;)

    koffer ser du ikkje fram til homecoming? :o han kjem jo til å sjarmere deg i senk for sure, wait and see x)

    ReplyDelete
  11. Ja, den er morsom :)

    Blir litt vanskelig det gitt :)

    Fordi det er mye stress. Må skaffe meg kjole osv. Nah, sånn han oppfører seg ville jeg heller kommet meg så langt unna som mulig x) Sure

    ReplyDelete
  12. :o bastard!

    eg sku vært homecoming date for sure ;D

    ReplyDelete

Thank you!