Wednesday, August 13, 2008

Would you be ready for the next adventure?

Yep, her sitter jeg da. Pretty soon falling into sleep. I morgen er forste skole dag. Kan ikke si at jeg ikke ser frem til detta. Blir tross alt en dag jeg kanskje faar nye venner og foler meg litt mer inn i town! Haha. Ikke mye til by detta gitt. Its dry, og det foles som om vi er i en orken, men utrolig nok faar de sno om vinteren. Weird huh? Men det er veldig fint her og ikke mist koselig :) Alle snakker til alle selv om de ikke kjenner hverandre ;o

Turen tok meg 2 dager for aa komme meg til stedet Parowan :p Overnatta i Los Angeles en dag. Smakte faktisk burrito for forte gang der :D Naah, hadde for store forhapninger, men var ikke saa ille. Cedar City er byen ved sia som er MYE storre. Jeg foler meg mer bekvem der x) Vel jeg ble med i Kirka om sondan. Yeah, de er kristne, VELDIG kristne, men det er noe som alle er her har jeg lagt merke til. De er IKKE mormoner elr hva det heter saa du kan slappe av Pam :) Kirka var faktisk ganske fun. Det var mye liv i forhold til Norge. Saa har vi kjort rundt i byn, Parawan and Cedar City. Fikk for eksempel negla mine gjort (noe som jeg aldri gidder igjen). Skjonner ikke hvorfor folk gidder det stuffet der :p Jeg har mott de andre exchange students her og whey! Jeg er den eneste senior her, men funker nok :)  I dag var jeg aa tok bilde for the yearbook og signa meg opp for driving Ed or something kurs som bare kosta 90 $. Kosta meg 300 $ for aa komme meg inn paa skolen :p Den ene lareren der minner meg faktisk om den fyren som stalker Terkel i terkel i Knipe x) Hun er overalt. Gjor alt ting, skifter og alt det. Men fun er det jo :) Yeah.

5-7 oktober befinner jeg meg i Las Vegas, noe som vil bli enda mer fun! Can't wait! 23-31. September befinner jeg meg i San Diego og gjett om jeg skal gjore masse fun der :D Det blir probably en Angels And Airwaves konsert ogsaa :) De saa jeg fikk lov, bare vi kan faa skjont no ut av billettene. Om de ikke er utsolgt :O Haaper bare paa at de ikke er blitt lagt ut. Hoho. Kommer mer senere, er bare saa trott x) Miss you!

L8r Kids! :D

5 comments:

  1. ah man, cool read xD

    du e snart verre enn meg på å skrive meir engelsk enn norsk ;D

    <3

    ReplyDelete
  2. Du får kose deg i kirken et år framover! Haha :D
    Aaah, jævel. Du skal ikke få med deg en Yellowcard akustisk konsert i Utah i samme sleng eller? -.-

    ReplyDelete
  3. Jeg begynner ikke på skolen før 18. jeg! Du må fortelle alt om hvordan første skole dag var!!:D
    Hvordan gikk flyturen?

    ReplyDelete
  4. Adrian: Hm, yeah sure x)
    Haha :D

    Erik: Jeg trenger ikke vare med :) Just the first time. Hadde ikke gjort noeee :D

    Lene: Svarer paa din :)

    Mari: Fant ut :)

    ReplyDelete

Thank you!