Friday, August 15, 2008

Military test

Andre skoledag i dag :) Motte opp i klasserommet med hm, 4 juniors ingen seniors, men gadd ikke tenke no mer over det. Til de spor meg om jeg ikke er en senior. Noe som jeg er :) Det viste seg at alle seniors skulle ta denne military test for placement etc. Jeg skulle egentlig ikke ta denne testen, men hey, slapp unna med skole :) Og testen betyr ingen ting for meg selv om den egentlig gikk ganske bra x) Var sann krysseavprove som var fun :D Vel, i dag fikk jeg min foste lunch kjopt av noen andre. Noen jenter liker det sikkert, men I'm from Norway and we usually don't get it paid from others. I hvertfall ikke hvor jeg kommer fra :p Just borrowing og bli fortalt at de ikke skal ha penger tilbake. Vel, det foles dumt aa ikke betale sin egen lunch :p haha. 

Matteklassen min er faktisk den morsomste klassen jeg har selv om det er noen nerds. Men folka der er saa rae x) US government er heller ikke saa ille :) Er vel biology som er det, ikke kjedelig, men kjedeligste klassen :p 

Skolelista mi:
A-day
1. Musikk
2. US government
3. Matte, Algebra 2
4. Elementary toutor or something

B-Day
1. Web design 
2. Art 
3. English 
4. Biology 

3 comments:

  1. Miliytary test høres vel kos ut :D
    Og skolen der borte er mye bedre enn her? :)
    Din jææævla snylter! Neida ^^
    Musikk høres chill ut. Hvordan er musikktimene der? ^^

    ReplyDelete
  2. Det var faktisk det :D De jeg satt ved sia snakka hele tiden saa vi ble flytta rundt hele tiden, men endte med at de satte oss tilbake. Eh,, jeg sa faktisk ikke mye :o Men de bare lo x) Var ikke sann farlig aa ikke snakke. Vel, det er kinda mer koselig aa skole her :o Paa en elr annen mate saa er alle saa hyggelig. Vel det kan forandre seg ;p
    Haha, sier du! neida :D Du skylder meg en is!
    Har ikke hatt noen musikktimer ennaa :p Hadde jo den prova x)

    ReplyDelete
  3. Hey^^
    Shit måtte du overnatte og alt du!? Stress!:P
    Skolen min begynner ikke før på mandag og lurer på hvordan det skal bli. Folk virker kjempe greie da, så det skal vel gå bra ^^
    Ellers så er familien super dupre!:D
    Digger dem!
    Har valgt fag og sånn også forresten! Så håper bare at skolen hjemme godkjenner dem!:P
    Hvordan liker du fammen da?^^

    ReplyDelete

Thank you!