Thursday, August 21, 2008

Parowan High School

Har ikke hatt saa mye tid til aa skrive blogg i det siste. Kanskje fordi skolen har startet og jeg driver med alt annet rart. Vel sann er det :) Blir vel mer blogging etter hvert ;) Ikke saa mye styr med skole lenger saa funker fett ^^ Aner faktisk ikke hva jeg skal skrive om her akkurat naa x) Faar vel heller fortelle litt om den lille byen jeg bor i... Tort, tort, tort ;) Naah. Vel, det er pretty awesome her ^^ Dude, i'm living in a movie town. Yeah, der hvor alle kommer fra en liten by og blir famous etter hvert x) Haha. Skating, snowboard, walk-board (something), surfing, basketball, football and all kinds off stuff :) Jeg liker meg her! Jeg har already got some friends og saa jeg slipper aa henge alene paa skolen x) Hahaha. Jeg er ikke akkurat i humor til aa skive naa.. Uten bilder er det ikke mye fun. Skal prove aa bloggen en mer awesome blog tomorrow x)  GRATULERER MED DAGEN, MAMMA :)
Later!

No comments:

Post a Comment

Thank you!