Saturday, December 6, 2008

If I Were A Boy


Jeg blogger kanskje ikke så ofte som jeg gjorde før, men det funker fordi. Dere får bare glede dere hver gang dere går inn på bloggen min, sure jk. haha. Oh well, hm. Hva som har skjedd i det siste? Jeg har fått jentevenner :] Som dere har sikkert har lest i bloggen min før så har jeg bare hengt sammen med gutter, og ja det er mye lettere å henge sammen med de. Men nå har jeg altså fått noen jentevenner også ^^ Så det er fett! Hah, tirsdan var jeg sammen med Shantelle til Cedar og møtte noen av vennene hennes. Etter det dro vi på SUU basketball kamp. Om onsdan så dro Shantelle, Shelby og jeg til St.George for å juleshoppe, men jeg kjøpte ingen ting fordi jeg rett og slett ikke ante hva jeg skulle kjøpe. Hah! Well, etter det dro vi på en basketball kamp til High school.. Møtte Hunter og Justin ? Mener de hette det. lol. Torsdan var jeg hjemme med vmoren min :p

I går dro vi på SUU dans. Alle High School rundt omkring var invitert. Med en gang jeg kom dit tenkte jeg: HAHAHA, og detta er en dans? Well, fra synspunktet mitt fra første syn endte det opp til å bli en av de beste kveldene jeg har hatt her :] I wanna dance all night long og alle dansa. Var liksom idk 200 mennesker der som dansa og tok av. Det var fun ^^ Ble også kjent med nye mennesker, og endelig føler jeg at jeg kan snakke med folk. Jeg har alltid vært sjenert, men nå kan jeg faktisk holde en samtale med noen jeg ikke kjenner. hah!

Og ja, jeg har noen sure minner fra kvelden også. hah! Okok, så denna duden Princeton prøvde seg på meg. Liksom han hadde hånden over meg mens jeg stod der. Ikke at det gjør noe, for jeg gjør det med mange av vennene mine og de med meg. Men han bare dytta seg lenger mot meg og prøvde å kysse meg. WTF tenkte jeg. Sorry, men jeg tenkte det. Så jeg hopper unna, og han fikk ikke kyssa meg. Og så sier han at han liker meg og jeg bare, wtf igjen. haha. Han fortalte akkurat en annen jente for en uke sia at han likte henne. Så jeg av en elr annen grunn kjefta han ned og ba han holde munnen sin for seg selv, og ikke prøve seg på meg igjen. haha, føltes godt å være der å si det, for mange av de andre jentene har bare latt det gå å la han utnytte de. Så ja :] Må innrømme at det var mange av folka som snakka med meg etter det og at det var bra gjort av meg ^^ lol

Hm, tror jeg skal sende en mld til Garrett og spørre om han vil finne på no :] Later kids!

7 comments:

  1. Haha :D Savner deg ogsåå <3 Og Nellie og Nathaniel!

    ReplyDelete
  2. savner deg.. men bra at du har det bra da :) <3

    ReplyDelete
  3. neei! i gata til synne. drit skummelt, redd for at de skal komme til gata mi liksom.

    ReplyDelete
  4. Haha, han Princetin snakker med meg å ;o Tror det er han x)

    ReplyDelete
  5. For en freak dude som har prøvd seg på deg ;p

    ReplyDelete
  6. Mari: Haha, jeg veit xD

    Millie: Jeg lurer på hvem du er? :) haha

    Erik: Haha, jaaaa

    ReplyDelete

Thank you!