Monday, December 29, 2008

Girlfriend

Et bilde jeg fant på min gamle space :]

En ting jeg alltid har lurt på er hvorfor alle sier "this is my girlfriend, ??" and then theyre ok with it. Like why don't people say "this is my boyfriend,??". Its just stupid. Cause people actually think that thats your boyfriend then. Og, jeg liker ikke å si girlfriend. Jeg sier bare friend, buddy or whatever :] Men syns det er så teit at folk tenker when they say boyfriend than girlfriend. Menmen.. I det siste har jeg også fått jente venner or girlfriends om dere liker det bedre. lol :D Sikkert skrevet det før, men merk jenter! Hadde det litt tøft med å henge sammen med de i førsta, men nå har jeg fått noen da^^ hehe. Franny er nesten nabon min så vi henger sammen nesten hver dag. Elr vi har gjort det nå i ferien, og så har Emily kommet en tur bort til meg :] Har ikke fått tid til å stå på snowboard yet, men skal begynne med timer i januar :) Gleder meg litt, men har vanskelig for å bestemme meg hvem jeg skal ha som lærer siden nesten alle kompisene mine jobber med dette. Josh fra Cedar (en annen, kjenner han fra Kirka) hadde fortalt kompisene mine at han kanskje skulle lære meg å stå på snowboard og da hadde visst kompisene mine sagt alle sammen at de skulle sjele meg fra han. lol. Og det eneste Jesse kom på var at jeg var forelska i han xD (I følge moren til Josh). haha, jeg liker dissa typene :] Makes me laugh. Så nå skal jeg trekke lodd x) men må nesten legge meg nå siden jeg tar turen til San Diego i morgen igjen :] Gleder meg litt samtidig som jeg egentlig vil feire nyttår med kompisene mine her nede, men jajajaja. Franny stikker til Vegas, Kenny jobber.. Så, da drar jeg heller til San Diego :] G'night ^^


3 comments:

  1. Skjer med å plage meg med det bilde? -.-
    JEG Å VIL TIL SAN DIEGO :D:D:D:D

    ReplyDelete
  2. Haha, jeg gjør ikke det. Jeg syns det var koselig å finne et så gammalt bilde x) lol

    ReplyDelete

Thank you!