Monday, December 8, 2008

My first real snow :]


Snødde ordentlig for første gang i dag. Ikke mye, men nok. lol. Var vel en cm men det er bare kos ^^ Jeg liker ikke snø, men jeg elsker det først snøfallet. Og nå har jeg også kjøpt meg snowboard! Gjorde det om lørdan. Gleder meg til å stå på snowboard now! Mangler no små saker da, haha. Småsaker faktisk,.. Mangler bindings and boots så uten det får jeg ikke stått. oh well, jeg får se :] I dag var jeg med vfamilien min til noen av deres venner for å se film. Seriously drømmehuset mitt ^^ Var som en rik americansk familie man ser på film. Alt er perfekt og ikke no ikea her. Juletreet er virkelig så nydelig som på film :] De hadde en egen kino sal (ca 10 pers) med popcorn maskin. hah det var fett ^^

Okok, så jeg har faktisk bestemt meg for at jeg skal gå på college her nede... Og jeg er ikke helt sikker på om San Diego er det rette stedet heller. For etter å ha tenkt litt så har jeg lyst til at San Diego skal være et ferie sted og ikke et sted jeg bor.. Såå.. Valget står mellom Utah (ja, jeg liker stedet), SUU or Dixie College eller rett og slett en i California, men ikke San Diego. lol, kanskje! Surrer med sånne ting, for det finnes faktisk bedre steder enn San Diego. Aner dere hvor mange branner de har i året og hvor lett det er for at rett og slett et av dine hus blir brent ned? For å si det slikt så er San Diego en dyr by å bo i,. Noe jeg la merke til bare ved å tilbringe 5 dager der. 5 dager og man er blakk! Neida, men tenk på det. Vannet der nede er et av de dårligste rense vanndings elr hva det heter. Om dere har sett på reklamer om å fjerne kalk? Jeg har alltid trodd at det bare var no tull og at det aldri kan skje noe sånt for man vasker det vel bort når man ser det? Hm, I San Diego i hvertfall så skjer detta gjennom to dusjer kanskje og ødelegger vaskemaskiner og alt. HAHA, TRUE x) Oh well, Jeg har sett rundt omkring på mange skoler og har funnet noen bra ^^ Hvorfor Utah? Hah, jo. Skal jeg først bo et sted der det skal være kaldt om vinteren så må det være Utah! Snø og snowboard elr rett og slett skiing :) hah. Jaa, sommrene her er så varme så det er fett med litt snø ^^ Har ikke tatt noen besluttninger ennå.. Kanskje jeg ender opp i Ohio. lol who knows?

Bilder fra Harvest. Veit at det er litt lenge sia, men oh well :p
Trykk for å se større

4 comments:

  1. Jeg skal prøve Snowboard i år å :D

    I know San Diego er oppskrytt, men jeg vil fortsatt bo der. lol x)
    Men altså, egentlig vil jeg bare gå der det er best college og ikke tenke så mye på beliggenheten. ;D

    ReplyDelete
  2. Haha, sweet! Hvem skal du dit med? hm

    Hm, mye av San Diego er ikke oppskrytt faktisk :) Jeg elsker stedet :) Men liksom, det skjer saa masse der. lol what im worried about. haha

    Jaaa, jeg tenker faktisk paa utah og da sier det vel noe? :))

    ReplyDelete
  3. jaa jeg hadde den. det var ganske vanskelig, vi måtte skrive veldig mye på frihånd. så det ble veldig sånn ordbok-setninger på en måte. men ja, det gikk dritt. alle hadde den, og jeg hater deg litt for at du slipper :(

    ReplyDelete
  4. Hm, vi skal kanskje på fjellet x) familien

    San Diego er sikkert digg vis du vender deg til stedet. Hadde vært digg og bodd der tror jeg. Men altså, jeg vil heller tenke på utdanninga.

    ReplyDelete

Thank you!