Tuesday, December 30, 2008

San Diego Baby


Aw, befinner meg i San Diego, Cali nå :] Og så utrolig varmt! Er deilig å gå med shorts and t-shirts again ^^ Å være kald i jakke, strømpebukser og bukser over er ikke deilig. haha. Om man ikke er ute for å gjøre noe fun : Elrs holder jeg meg inne, men nå er det back to shorts ^^ Vi kom hit rundt 9 tiden så vi fikk ikke tid til å gjøre noe stort så vi dro bare til huset og slappet av. I dag har bare vært en dag jeg slappet av på for i morgen er det nyttårsaften så skal ut daa :] Har forresten begynt å lese boken Twilight, ja på engelsk. haha. "Best book of the year" må nok snakkes mer om, men den er faktisk ikke så dårlig! Kommer sikkert til å lese de andre en gang i livet mitt. haha. Kommer sikkert til å lese de andre bøkene en gang i livet når jeg får tid. lol. Jeg er allerede på page 391 og har bare lest tre dager. Ikke i strekk, altså når jeg ikke har stort å gjøre som i går kveld når vi kom hit. haha. Gleder meg til å se filmen og se hvor mye forskjell det egentlig er på en film og en bok. For å være ærlig med dere så har jeg aldri lest en ordelig bok. Well, vi har jo Anarchy in Åmot og Sofies Verden, og de er de eneste. Filmen Sofies verden var utrolig bra syns jeg, men husker ikke så mye fra boken så skal lese den igjen. Bare på engelsk :] Haha. (Når jeg får tid lol) Menmen.

Men må stikke. Skal se The Tyra Banks Show :]]

Og en siste ting, om dere ikke allerede har hørt om bandet Switchfoot så burde dere laste ned noen sanger fra de^^ Utrolig bra!

12 comments:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=hv0Gc9FTQiw

    talk about ruining a great song :o
    haha, by the way.. han sei "when i was growing up..." sangen e fra 2001... hmm... x)

    ReplyDelete
  2. Godt Nytt år lille söss.. have fun:)

    ReplyDelete
  3. Skjer med shorts og t-skjorte a. Mega bummer. -.-

    ReplyDelete
  4. Digg -.- Her hjemme har vi det ekstremt kaldt! Switchfoot er helt ok. Hørte på dem før ;p

    Godt nyttår :) <3

    ReplyDelete
  5. Adrian: :)

    Elisabeth: Happy New Year ^^ <3

    Mari: Supert ^^ Er deilig

    Erik: Har hørt om de før også, men ante aldri hva bandet het. :p
    Godt nytt år :]<3

    ReplyDelete
  6. Jævøa kødd azz :D De heter jo Switchfoot! Altsåm, byttefot!

    ReplyDelete
  7. Klarer du ikke stave, vennen? :)
    I guess you got a bit to much, something i miss about Norway.........

    ReplyDelete
  8. Adrian: F that :o Hørtes sykt dårlig ut -.- Fikk ikke sett den før nå fordi jeg ikke hadde godt nok nett. bah

    ReplyDelete
  9. Du har å smugle meg med til San Diego viss eg ikkje kjem meg inn dit i tide.. .. and I mean it!
    EG OG VIL!! :(..

    if you dont.. i'll paste pictures of you on my body and run naked through the streets!!

    ReplyDelete
  10. Sorry boy ^^
    I don't know when im going back.. We'll see ^^ haha

    ReplyDelete

Thank you!