Thursday, December 25, 2008

It's time to be nice to the people you can't stand..


GOD JUL :)

Ville bare ønske alle der lesere en god jul ^^
Har ennå ikke åpnet noen pakker siden vi gjør det den 25. her i USA så må vente til i morgen :p hehe. oh well, i dag fikk jeg en samtale fra familien hjemme! Betydde så utrolig mye for meg selv om jeg fikk litt mye hjemmelengsel akkurat da, menmen. Det var kjempe koselig å snakke med dere igjen :] hoho
I dag har jeg fått tatt julestrømpa mi da :] Fikk no artig saker ^^ Men det store skjer i morgen så tror jeg skal ta kvelden så ikke Julenissen ser at jeg er våken. hehe :p




Merry Christmas^^

4 comments:

  1. Kuult ^^ God jul til deg også :D

    ReplyDelete
  2. Savner deg Ulrika.. :( rart å feire jul uten deg.. Våknet i dag og tenkte jeg skulle dra til Ørje for å si god jul til deg :), men glemte helt at du ikke er i landet lenger ;P Savner deg og gleder meg til neste jul, som vi kan feire sammen :) Love <3

    ReplyDelete
  3. Ooh :) Savner deg kjempe masse også! Jaa, neste år :] Gleder meg til å se deg igjen <3 Love you!

    ReplyDelete

Thank you!