Sunday, December 14, 2008

We Gonna Hit 'Em Up!


Seriously, jeg må begynne å blogge litt oftere. Er kjedelig med lange blogger som kanskje ikke altid gir noe mening, men gjør da de fleste bloggene mine det? Oh well. Jeg vil heller fortelle om dagene som har vært :) Husker ikke så mye fra uka, men jeg hengte sammen med Josh og Dyland på basketball kampen om onsdan :) Fredan hang jeg sammen med Kenny og Dustin. Så på film og surra rundt i byen :p Lørdan så knøt vi fast et akebrett til bilen til Anthony. And Browndon and me satt bak i der mens de kjørte rundt i byen. Haha, var utrolig fun men må si vi fløy mange meter når vi datt av x) Lover deg at jeg føler det i kroppen nå.... Oh well. Det var verdt det :D SÅ FUN! I dag dro jeg og Dooa (den andre exchange stundent girl'n på Messia Orkestra :D Var no helt nytt enn det jeg er vandt til i hvertfall, men jeg hadde det fint :)


Men nå skal jeg legge meg :D Skal nemmelig opp kl 5.30 am for å jogge sammen med Dooa. Jeg har lagt på meg er jeg helt sikker på. Altså når man kan se at man har lagt på seg så har man sikkert lagt på seg utrolig mye. HAh, jeg skal prøve å jogge nesten hver dag :o Stort mål, men uff. Jeg vil ikke bli den late personen heller mens jeg er her nede x) lol. Så nå er spørsmålet bare om jeg klarer å stå opp å komme meg avgårde :o Det er snø ute, men uansett :] Wish me luck!

10 comments:

  1. Du stå opp klokka 5 om morran for å jogge? Wow :D

    ReplyDelete
  2. Og jeg gjorde det ogsaa :o Var drittrott. hahaha Og freezingggg ;s

    ReplyDelete
  3. I dag ja, men hva med i morra og hver eneste dag. lol.

    ReplyDelete
  4. Mari: Hahahaha, snakker vi fremtid? Naah, tar det som det kommer :] lol

    Erik: Ja, faktisk :D HAH! MEn jeg er trøtt nåå x)

    ReplyDelete
  5. En dag faktisk! Hadde egentlig forventa at du hadde driti i det på stedet ;D

    ReplyDelete
  6. Well, var nesten så jeg gjorde det på stedet x)

    ReplyDelete

Thank you!