Tuesday, December 23, 2008

Make my wish come true


Såå, lille julaften i Norge nå "/ Må si at jeg savner ganske mye hjem ved denne tiden. Den tiden man deler med familien. Gløggen fikk meg vel mest på tanken når jeg ikke ante at de hadde det her x) Det er sååå godt :D Bah, Oh well, jeg håper dere har en kjempe fin jul :] Kommer til å savne dere kjempe masse i morgen. Tanken over at det er Jul hos dere om bare noen timer, Middagen. Vmoren min har ennå ikke noen planer for hvordan julen her ennå skal bli. Hun har tanken om å dra ned til Zion Park. Litt annerledes, men alt skal ikke være det samma når man ikke bor hjemme ^^ GOD JUL :]

Well, ferien har ikke vært helt topp ennå. Jeg har egentlig bare vært hjemme, men i går tok jeg turen bort til Franny. Kosa oss med å spille Wii og film :] Pakka også julegaver for foreldra hennes, noe som tok oss flere timer. haha. Men jeg hadde det gøy :] De hadde jo så mange julegaver. haha. Well, well. I dag skal jeg på basketball kamp så blir vel bra det :] I morgen er det lille julaften og da skal vi til Kirka og gjøre no saker. Gleder meg faktisk litt til det, for skal ha med noen venner. hehe. Blogger mer i morgen ^^


5 comments:

  1. granen står så grönn å grann i stugan .... den var fargerik. miss you <3

    ReplyDelete
  2. Haha, bare det at den er falsk da :p lol. Men den er ganske fargerik ja :) haha. Miss you too <3

    ReplyDelete
  3. Hei lillesøster:)
    hm. ville bare si at det blir leit å feire jul uten deg!! jeg skal dra bort til ida for å se på barnetv. Jee skulle sove til ho våkna:( så derfor.. vil liksom ikke se på barnetv. ALENE heller da.. hadde vært annerledes om du var her, du hadde sikkert stått opp før meg:P haha.. men you know Jeerata:P haha.. GOD JUL Ulrika!!
    <3 GLAD I DEG<3

    ReplyDelete
  4. Gløgg er ekkelt x)
    Jeg gleeeder meg så mye til i morra. Fikk pakkene i dag å ^^ Haha, lol. takk for brevet. ^^
    Og bursdagsgaven. ^^
    Snakkes mere senere. I morra skal jeg ha det kjempe gøøøøy. Se positivt på det, du får feire den berømte amerikanske julen x) lol

    ReplyDelete
  5. Pam: Hehe, nah veit ikke om jeg hadde våkna så tidlig, men nå virker ikke tv her "/ Så blir vel online tv på meg på julaften. Skal laste ned no nosk barnetv :) hehe
    God Jul Pam <3 Glad i deg <3

    Mari: Gløgg er godt! NAM :)
    Er vel ikke mye til amerikansk julefeiring i denna familien. Bah, men oh well. Skal nok klare meg :) <3

    ReplyDelete

Thank you!