Thursday, December 18, 2008

Whats your Fantasyyy?

Ok, så jeg er ganske blakk for tiden. Altså jeg har kjøpt julegaver til folka og har rett og slett ikke mye penger igjen "/ Hm, mangler fortsatt en gave til Ed men tror jeg skal ha råd til det. Det er bare det at jeg har lyst til å sende en gave til en kompis (Eric) som jeg fikk gave fra i dag. Men så er det slikt at jeg må prioritere vertsfaren min først. Noen som har lyst til å sette over litt penger til meg? haha. I will pay back ^^

I hvertfall så dro jeg for å stå på snowboard for første gang i går. Elr fordi de gjorde rails and stuff så stod jeg over å bare så på. I know, men jeg vil jo ikke akkurat brekke begge beina første gangen jeg står på snowboard. Så vi skal opp på fjellet til mandan. I cant wait :D Gleder meg sykt! Men om dere lurer på hvordan jeg har det sååå... ? Jeg har det helt topp :D Liksom, trodde alltid jeg skulle ha et stort problem med venner, men har faktisk fått meg en del ^^ I går sov jeg hos Franny, men av en elr annen grunn i dag så ble jeg utrolig syk på skolen. Vi skulle synge for noen folk på gamle hjemmet men jeg måtte stå over den siste delen fordi jeg falt sammen. Var svimmel og hadde bare lyst til å spy. Heldigvis gikk det litt over etter storefri, men føler meg ikke helt fin ennå. Haha. Oh well, siste skoledag i morgen så skal nok gå bra :) I dag har jeg hatt besøk av Bree and Lauren. Vi bakte, og snakket about all this crazy stuff. lol. Var gøy :)

Ville bare takke verdens beste mamma (familie) :) Dere aner ikke hvor glad jeg ble for gaven jeg fikk av dere! Og brevet Pam skrev... Jeg begynte seriøst å gråte, men tror jeg har godt av å være her borte pågrunn av saker. Men skal nok bli utrolig godt igjen å komme hjem :) <3 size="2">haha. Oh well. Miss you all guys <3


Kanskje dere skjønner hva jeg snakker om når jeg står over rails første gangen jeg står på snowboard? Bilde av Kenny på ski og Jesse på snowboard. Bah, skulle ønske jeg var like flink :)

7 comments:

  1. Du kommer til å bli god på snowboard. :D

    Hm, skal du ikke takke meg spesielt å, si hvor kul jeg er å alt det der :/ Haha, neida. ^^ Miss you.

    ReplyDelete
  2. Jeg hoper det :D Skal legge ut bilde av snowboardet mitt snart :)

    Oh, jeg trodde seriost jeg skrev om deg :o Men i hvertfall saa kan du faa din egen blogg i dag :) Saa du faar lese i morgen! <3

    ReplyDelete
  3. Også når du kommer hjem så lærer du meg også drar vi på snowboard all the time ^^
    Du må legge ut bilde av huset og gata di å. :)

    Nei, du skrev om familie x) Haha, oh ok ^^

    ReplyDelete
  4. Haha, ja ikke sant :D Cant wait ^^
    Jepp, det skal jeg ^^

    Ohoh. Just wait

    ReplyDelete
  5. Where is my blog? ;o Haha, just kidding.

    Morra de ringte foresten i går, hadde fått pakka ^^

    ReplyDelete
  6. ja, det var en sykt bra kveld! eneste som trekker litt ned er jo såklart at vi ikke åpnet opp for dem. faen, jeg blir deppa av tanken.

    ReplyDelete
  7. Mari: Hah, snart x) Bare vent :D
    Oh, sweet :) Jepp, hun ringte meg også :]

    Henrik: Oh well, du hadde jo en bra kveld elrs :D

    ReplyDelete

Thank you!