Wednesday, June 10, 2009

All the time, All the Time.

Nå er jeg lite stoked over at jeg skal se Bring Me the Horizon. Enten folka blir med meg elr ikke så skal jeg se de :)
Funderer på om jeg vil at dagen i dag skal være slækk elr om jeg gidder å ta på meg no klær. Nå har jeg også fått den tanken hvor jeg ikke er sikker på om jeg skal dra til USA. Selvføgelig har jeg kjempe lyst, men om jeg ikke kan kjøre så veit jeg nesten ikke hva som skjer? Skal jeg få folk til å kjøre for meg? Jeg har ikke lyst til å få folka til å føle at de må kjøre meg hit og dit. Jeg veit at jeg skal dra. Bare ikke hvordan planene mine blir? Yep jeg får ta å planlegge det i god tid. Har nesten lyst til å begynne akkurat nå. Men jeg vil være sammen med Mari når jeg gjør detta. Og hva skjer med russebil a? Aner desverre ikke om jeg får no bil til neste år. Litt kjipt, menmen. Jeg får heller se da. Tar det som det kommer? .. :) Ikke like bevist på den akkurat nå.



Music: Owl City

5 comments:

  1. Selvom dem har tatt bilserfikatet kan du kjøre i i USA. Når jeg var der leide vi liksom bil og kjørte rundt uten problemer. Så vis det er problemet er ikke det noe problem.

    ReplyDelete
  2. hei bull.. må man ikke vere 21år for å leie bil i USA.. det har jeg hört..

    ReplyDelete
  3. Det er faktisk det største problemet. xD Men jeg tror jeg må ta opp studielån til høsten uansett, skal jeg ha råd til f.eks russebil og andre diverse ting.

    ReplyDelete
  4. Ja, hvorfor skulle jeg ikke? Får hengt med gamle lærern min å (Bjørn) x)

    ReplyDelete
  5. 1500 :) Ikke så veldig mye, synes jeg :)

    Gleder meg til Hove :D:D:D

    ReplyDelete

Thank you!