Friday, June 19, 2009

We'd grow up sooner or later.

"Cheer up and dry your damp eyes and tell me when it rains
And I'll blend up that rainbow above you and shoot it through your veins
Cuz your heart has a lack of color and we should've known
That we'd grow up sooner or later cuz we wasted all our free time alone"


Hva kan jeg si? Jeg er skuffa, lei meg, sliten? Men jeg tar det med et smil :) Jeg veit jeg gjorde det rette med å dra til USA! Jeg trengte det, men jeg visste ikke at det kom til å gjøre så mye forskjell. Jeg er glad i mine venner her nede :) Veldig! Så Life is good!!

Jeg lurer litt på om jeg får russebil? Jeg kommer sikkert til å være russ :) Menmen. Hadde vært kult ta. Ble ikke sint, for burde jo vist at det "kom
til å skje". Bare litt surt...

Japp, siste dagen jeg jobber i morgen og da har jeg jobbet helt sia mandan. 30 timer elr no :) Greit det da. Så tar jeg jo fri en uke. Hove og dåp :) Skal bli deilig å komme seg litt ut.
Jeg savner det...

Music: Owl City

2 comments:

  1. Parece que os divertís.
    Suerte.
    :-)
    http://pulguitaatodogas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Hej!
    Jag tog "nästa bloog" och kom till en amerikansk sida med ett väldigt svenskt namn. Är det möjligtvis så att du är utbytesstudent;-).

    Har du haft ett bra år?

    Om du nu möjligtvis skulle vara amerikan, så har jag ju inte gjort bort mig, för då kommer du inte att förstå ett ord...

    kram
    Helle

    ReplyDelete

Thank you!