Sunday, June 14, 2009

Keep Dreaming.

Nå sitter jeg her å ser på tv. Tankene surrer som aldri før... Savnet er så utrolig stort. De enkleste nummre jeg kunne taste inn og få svar med en gang. De som tar meg for den jeg. Så enkelt. Ikke at savnet blir mindre nå som jeg nesten er sikker på at tredje året mitt på vgs kommer til å bli leit. Kastet jeg bort vennskapene mine når jeg dro til USA? Jeg har lyst til å bare gi opp, men hva får jeg ut av det? Jeg gleder meg til å starte jobben i morgen. Deilig å tjene penger som jeg veit bare går til en ting nå.

I miss you terribly.
I do.
Who do I mess with now.
You're all gone.
I can't find any tickets to Norway, in my price range.
I'm working on it though.
Ahhhh, I don't even know what to say to you.
Imissyou.
Iloveyou.
Ineedtoteaseyou.


Stop being a stranger.

Brevet var fra Garrett. Skrev det siste langt ned. Haha. Yeah, jeg har jo planer om å dra tilbake!
I går hadde jeg også besøk av Mari så vi kjedet oss litt. Elr kan vel ikke si at vi kjedet oss, vi lagde fun :) Enjoy!



Music: Owl City

6 comments:

  1. Vi lager morro når vi kjeder oss. :D

    Brevet var søtt, gleder meg litt til å dra å møte alle vennene dine. x)

    ReplyDelete
  2. Hahah, niice. :P

    WHAT, kødder du. Har du seriøst sett All Time Low LIVE? :O

    ReplyDelete
  3. Haha, sweet. :D
    Hun hade sikkert ikke hørt på dem føre du introduserte dem for ho da. ;o

    ReplyDelete
  4. Hva mener du med at du kastet bort vennskapene dine når du dro til USA? Du har jo fortsatt oss, om det er det du tenker på..

    Søtt brev btw :) Håper du får møte han igjen snart !

    ReplyDelete
  5. Forklarer det på mail istedet :p Ja, jeg har dere :)

    Yeah, me too. hah

    ReplyDelete

Thank you!