Tuesday, June 2, 2009

I expect the best of you, but it's hard.


JA! Bilder kommer. Jeg har bare hatt det problemet med at kameratet er dødt og jeg har ikke lader. Må vente til mamma gidder å finne frem konvertereraadajda tingen :) Så fort jeg får lada kameraet så får dere nok noen nye bilder. Driver å rydder rommet nå, men kan nesten ikke se forskjell. Det eneste er vel at jeg har fått redd sengen. Har vært skikkelig slækk i det siste så har sovet nede på sofaen. Jeg lat? Yeah :) Det er så mye styr.. Venter på at pakkene mine fra USA skal komme... Har også fått meg jobb på gamlehjemmet i Sverige da. Fikk ganske mange timer så tror det blir USA i september! Jeg er skikkelig STOKED! Tar også turen til Skolen i morgen så det er jo fett. Skal levere non bukser jeg køpte for Erik til han i morgen. Oh well. Tar vel kanskje kvelden snart. Elr om 5 timer??? :) Night

3 comments:

Thank you!