Sunday, June 7, 2009

"Et stort shit kommende ut min munn"



Er litt deilig å være hjemme igjen da. I går fikk jeg min første mld der de spurte om jeg kunne kjøre. Haddde ikke bil akkurat da, så sa nei. haha:) Livet går videre. Haha. Blir litt mindre blogging bare. Skjer ikke så all verdens så da gidder jeg nesten ikke å blogge heller. Har tilbragt mye av de dagene jeg har vært hjemme til å være sammen med familie. Har også vært litt med venner, men det skal jeg kanskje bli flinkere på? Yeah? :) Ikke lenge til Hove nå. Fikk tlf i dag der de spurte hvilke dager jeg ville jobbe så jeg sa de to første dagene. Så får jeg sett Bring me the Horizon, Gaslight etc live :) Stilig! The killers møter jeg istedet. haha. Men i hvertfall så klarte jeg å ta tlf i lomma mi og jeg veit ikke om de snakka, men jeg dro den fort ut og kasta den på gulvet med et stort shit kommende ut munnen min før jeg sa hei. Haha. Det må ha vært litt flaut om han hørte at jeg mista den i gulvet og sa shit. Oh well :) Så yeah, jeg fikk bestemme selv når jeg ville jobbe. Gnarly! Var også en tur hos søstern min i Halden i dag. Hun har fått en skikkelig fin leilighet og jeg er sikker på at jeg kommer til å tilbringe en del av sommeren min der. :) Mhm! Jeg er trøtt....

2 comments:

  1. hei. Nellie å Nathaniel syns vi ska ta en feritur te halden

    ReplyDelete
  2. Haha, ja kanskje vi skal det :) lol

    ReplyDelete

Thank you!