Thursday, June 4, 2009

A new song for me?



Akkurat nå er jeg hos sösteren min og besöker tantebarna mine :) er alltid like koselig. Ser på Top Model og ser at det pösregner ute. Det er no dritt. Venta meg liksom sommer og sol når jeg kom hjem. De förste dagene var ikke så ille, men så kom skyene, og tempraturen sank ned til lave 15-20 graders dager. Noe jeg ikke er vandt til. Hva skjer med å ikke ha 25-30 grader hver dag, uansett om det regner elr er skyer på himmelen. Ja til samma tempratur uansett. Og, aircondition :) hihi! Oh well, vi gleder oss litt til September da elr? Ble litt mer stoked over det når jeg logget inn på myspace i dag of folk hadde kommentert og lagt igjen mldinger. Det var litt sweet :) Menmen. Over til virkeligheten elr rettere sagt nåtiden? Yep :) Er hos söstra mi da. Skal snart over til Nathaniels sommarfest. Og hun var så snill og ikke sa noe til meg så jeg er släkk i dag, mens hun er pen som alltid. lol :) Men true. Hun fortalte meg også nå at hun har kjöpt sånn kaffe thing til meg siden jeg ikke drikker svart kaffe, men sånn um, god en :)
Og hva skjer med at jeg fortsatt er tött og sliten om dagen. Jeg har jo värt her i hele en uke allerede. Rart å tenke på ;0 men jeg har kommet meg mye bedre da :) Som jeg sovna 2.am i går :) Sweet, huh? ^^ Jajja, det er dager som på dette bilde jeg vil ha nå!

2 comments:

  1. Jeg gleder meg til september. Håper jeg har grunn til det å. :)

    ReplyDelete
  2. håper du kommer over jetlagen snart :P

    ReplyDelete

Thank you!