Saturday, June 27, 2009

Bring Me The Fucking Horizon!


Jeg veit ikke om jeg akkurat kan kalles fan fordi jeg ikke veit liksom all verden om de. Men jeg liker da musikken. I går kom jeg hjem fra er awesome week fra Hove! Var way cool ^^ Først og fremst. Kunne ikke fått et bedre jobb enn det jeg hadde. Elr joa, men uansett. Jeg jobbet med å ta imot artistene på hovefestivalen. Jeg møtte band som: The Killers, Crookers, + at man sikkert kan ramse opp minst 20 andre band. Jeg festet sammen med Parkway drive noe som var way awesome :) Fikk back
stage pass fra de + et sånn hove armband som fikk meg "backstage" hele tiden om de ikke spurte no spesifik. For det var jo et artistbånd. Fikk oss gjennom mange av veiene så vi slapp å gå rundt hele festivalen for å komme oss et sted. Var litt kult :) Måtte snakke engelsk da, men null stress. Noen av artistene som spurte om jeg kom fra USA også siden jeg hadde dialekt. Litt stoked da ^^ Haha. Vi møtte Bring Me The Horizon, Backstage så er enda mer super stoked for det :D Parkway drive og Bring me the Horizon gjorde uka mi til den beste uka jeg har hatt :) Liksom på en uke da xD lol. Jeg fikk gratis ting fra denna skater duden som vist nok satte opp hele skater showet på Hove. Gratis t-skjorte fra PWD som jeg gav bort :/ Satt i bilen til Crookers. Ja, som sagt festet med Parkway drive i bussen døms (ikke andre fans lixz), Bring me the Horizon!, Frastjært iTouchn' min og mangel på mat fikk jeg en knall uke :D

Ikke en oppdatering dag for dag, men banda kan jeg jo skrive opp:
Mandag: Franz Ferdinand, Jadakiss, Lykke Li
Tirsdag: Ratatat, Crookers og liiiittttt av The Killers. Not really Parkway drive and fleet foxes. Flere jeg ville sett denna dagen, men jobbet som sagt backstage så så ikke de andre live, bare hørte de x)
Onsdag: All That Remains, Slipknot, The Virgins, The Gaslight Anthem, Q-tip
Torsdag: BRING ME THE HORIZON, Disturbed, Faith no more, m83, The Prodigy.

Ser kanskje dopet ut på alle bildene, men det er jeg ikke x) Just how i am. lol
Check out my facebook or myspace for more photos. And sorry, i forgot about the camera so i just have some from Bring me the horizon. The last day. :) Oh well!

2 comments:

  1. Ja, tar bare 10 min lengre enn med bil, og går fortere enn buss. Har musikk da vettu ;)

    Haha, det går bra. oh, skrev eg episode, mente forestilling.

    ReplyDelete
  2. Hei ull dot
    du er luckyyy ass!!!

    Jeg fikk ikke dratt på Hove:( Men vi sees vell snart igjen =D Savnerdeg Ull i=DD

    ReplyDelete

Thank you!