Monday, June 29, 2009

"Oh yeah, I've heard about you!"

Varme og jobb passer ikke helt sammen. Har hatt det deilig de siste dagene da :) Liker det. Hove var jo en knall uke på grunn av det, men nå som det er back to work i guess i hate it. haha. I går var det barnedåp til Molly og det var utrolig koselig. Jeg liker å tilbringe tid sammen med familie. Akkurat nå kjörer jeg som bare det også. Elsker seriöst å kjöre, får bare håpe det ikke blir alt for mye bensin penger på meg nå ;o Oh shoot. Kom akkurat på at jeg måtte skrive en sånn lapp til politiet siden ipoden min ble frastjärt på Hove. Gjör vel det i morgen tidlig på lunch'n. I dag når jeg logget inn på myspace var det en dude som hadde lagt meg til. spurte om jeg bodde i parowan, Ut. Fortalte jo at jeg hadde det, men var bare en utvekslings student. Så får jeg jo svar tilbake: "Oh yeah, i've heard about you." haha, wtf. Nå venter jeg bare på svar back :) Jeg lurte på om jeg skulle kaste med at jeg svarer gjerne på spörsmål om det er noen som lurer på no fra USA elr kanskje EF? Elr rett og slett random :) Svara kommer i neste innlegg. Enjoy!

2 comments:

Thank you!