Sunday, August 16, 2009

Gleder meg litt til å komme inn i et system. hah

Så jeg trengte ikke jobbe i dag heller. Litt skuffendes siden jeg dukker opp på jobb og i det neste øyeblikket får jeg beskjed om at jeg kan dra hjem. Hva med å kanskje sjekke opp litt tidligere å helder få en mld om dette så jeg slipper å slite meg hele den 100 mener lange veien til jobb :) haha. jk. Men hadde ikke gjort noe med en ekstra time i sengen. Så jeg ventet rett og slett på at mamma skulle komme å hente meg hjem (har ikke bil selv). lol. Jeg har vel egentlig ikke tilbring mye av min sommer hjemme så skal bli deilig å få sove i sin seng igjen! Mamma og jeg dro til sverige for å ete, men fant ut at begge hadde lite lyst på kebab elr no fetendes mat så vi dro hjem for å lage mat :) Nam. Senere tok Mari og jeg turen bort til Kristine for å gratulere henne ^^ Daim kake hadde vi også kjøpt! Haha. Håper bare hun ble glad :) Men nå burde jeg vel ta kvelden siden det er skole i morgen : / Men samtidig gleder jeg meg litt for å komme inn i et system. haha.
Night!


Gratulerer med dagen, Kristine :)

Cuz we're like this! And yeah. This picture is almost 2 years old :)

No comments:

Post a Comment

Thank you!