Wednesday, August 19, 2009

It's a day to remember


Nå begynner russetiden å nærme seg. Jeg føler meg faktisk som en førsteklassing. Um, ja faktisk. Å "hoppe over" andre klasse på vgs får meg ikke til å skjønne at jeg faktisk er en "senior". haha. Men er nesten et helt år til før noe skjer, noe som jeg heller vil vente til enn å ta det nå. Skolen går utrolig mye bedre. I hvertfall til nå. Timene går enkelt og greit, og jeg føler ikke at jeg ser på klokken hele tiden. Av å til må det jo skje :)

Bortsett fra at jeg ville skrike ut religion faktisk betyr mye for mange folk i religionstimen (sett fra en annen side) og gymmen var temmelig kjedelig med teori så gikk dagen ganske flytende :) Ikke en gang en eneste fritime. Noe som gjør at jeg kommer på at jeg må huske å lever lappen om at jeg har hatt matte i USA. Yeah, da slapp jeg detta året :D Hurra til 8 timers fritime. lol.

Med et smil som skjuler den sarkastiske "Im good" tar jeg kvelden i min seng som jeg ikke har brukt så alt for mye etter jeg kom hjem fra US. Night!
Music: A day to remember

No comments:

Post a Comment

Thank you!