Tuesday, August 11, 2009

We're about to have so much fun!

Var deilig å komme seg ut litt når hele sommeren din har gått til jobbing. I dag tok jeg turen til Oslo sammen med Mari for å se Use Me spille :) Var utrolig koselig å se Erik igjen, og jeg hadde som alltid en blast sammen med de ^^ Selv om de siste timene gikk til bare snakk til toget kom var det utrolig koselig. I går var jwg på Nordby senteret sammen med mami, Jee og Pam. Koselig å bare ha en mor og dötre dag hvor vi koste oss med Sushi and chinese food :) Kjöpte meg også noe nye stuff selv om det ikke ble så mye. Etter det dro vel jeg og mami hjem og jeg trodde aldri det kunne regne så mye. Med vinduspusser på fult og farten på 60km timen kunne man ikke se en dritt ut av vindu. Tordna gjorde det også. Og så veldig. På morgen för våknet jeg opp til et kjempe vrak. Sovnet fort igjen, men med en gang det startet igjen dro jeg med meg dynen for å löpe inn til sösteren min som lå i rommet ved sia. Japp, hun hadde hört det hun også. Tordna som bare det ute jo.
And på kvelden tok mami, Sigmund and jeg en tur til Sverige for å ete :] Ah, koselig! Mine to fridager var ikke bortkastet i det hele tatt. Og det beste med alt: Jeg fikk sove i min egen seng :))

No comments:

Post a Comment

Thank you!