Saturday, August 15, 2009

I wanna go to college for the rest of my life.


Shot. Til mandagen begynner jeg på skole igjen og har ikke helt fått det for meg. Litt rart å tenke på i lengden. For en gangs skyld gleder jeg meg til at skolen skal starte, og jeg kommer inn i et system. Fått orden på den dårlige norsken min, som elrs aldri har vært no særlig.
I dag ble jeg sendt hjem halv 2 siden det aldri ville slutte å regne. Er nesten ikke vits å holde åpent da. Ikke nok med at jeg skulle arbeide med døynrytmen min som automatisk (lol) har stilt seg på et senere tid en nødvendig. Ja, jeg fikk ikke lagt meg før 6 ish i går selv om jeg var i sengen fra klokken tre. Ble på en måte vekket når søsteren min 8 ish skulle dra til Göteborg så var våken sånn en time før jeg fikk sovnet igjen. Og så arbeid kl 12, men heldigvis ble det jo ikke mye av det :] Elrs har jeg brukt tiden min i dag til å slappe av foran tv'n. Utenom når Mari kom en tur innom. Koselig :D Men ikke så like koselig når jeg veit at hun skulle dra til Øya festivalen. Sweet. Dagen har kanskje ikke vært helt på min side. For akkurat 20 min siden attakerte lillepusen meg og hoppet på meg fra sengen. Satte klærne dypt inn i det greiene bak kneet, um låret/legg ish (lol) og dro klørne ned. Wow, blood sier jeg bare. Så jeg stengte den inne på rommet for 15 min :) Haha. Deilig. lol. And siden jeg er i Halden så tror jeg at jeg skal bruke resten av dagen til å høre på no ny musikk :)

No comments:

Post a Comment

Thank you!