Sunday, August 30, 2009

Let's Party.


Så jeg kom meg ut for en gangs skyld i går. Siste dagene mine har jeg vært hjemme og slappet av :) Koselig! Haha, til søstern min i går fortalte meg at jeg måtte sosialisere meg mer... Haha. Så jeg tok turen til Rakkestad! Ikke det første stedet jeg ville dratt om det skjedde noe, men sånn ble det da. Mari kom hjem til meg hvor vi egentlig skulle ordne oss, men endte opp med at vi hjalp Pam istedet. Ikke alltid like lett når man har en søster som klarer fint å lime fast fingrene sine til superlim. haha. Yeah, what can i say? Og sånn fem minutter før vi skulle dra fikk Mari og jeg tid til å ordne oss ^^ Så kom Anne Lisa, og vi dro på bursdagsfest til Johan. Dro innom vorse til Marie, men gadd ikke bli der så lenge så vi stakk. haha. Ganske ålright kveld. Ble ikke no mindre bra at vi faktisk nesten ikke betalte for taxi turen vår til "broren til Anne Lise sin Bror". Tror vi bare betalte sånn ca 100kr tilsammen noe som er sweet ^^

Remember when we use to be friends?
Nothing could ever go wrong, or so we thought,
but I guess you've changed a lot since we were young.
Times will change, and there's nothing I can say
to right all of your wrongs.
Just grow up, and pray we'll keep in touch.

1 comment:

Thank you!