Monday, August 24, 2009

Life is good.


Ja, hvor ble det av sommeren min? Skolen har startet, og jeg er i full gang med å gjøre lekser. Jeg har blitt så mye flinkere :) Jeg føler at jeg får noe ut av dagen. Alt går så mye bedre. JA, da mener jeg det meste :) Selv om jeg føler meg straight edge for øyeblikket så har jeg lyst til å ha det gøy! Gleder meg til en skikkelig fest noe jeg ikke har vært på år. lol. jk, but really :] Hm, og dere hørte det med London? Ja, altså meg! Den siste jeg trodde ville fått en sånn mulighet, fikk en invitasjon om å starte på skole i London. Altså null stress, kunne begynne med en gang. (Var mest kvalifiserte faktisk and no joke) Skolen er utrolig bra også, så Sigmund ville gjerne at jeg skulle dra, men så er det det problemet som dukker opp hos folk flest, MONEY!. Jeg ville jo fått stipend og scholarships, men når man ikke er sikker på hvor mye man får så er det litt dumt å satse på at jeg kan betale ut 400 000 kr på en gang. Fristen var etter 3 dager. Så hey im sorry. Muligheten gikk fra meg. Det beste er at jeg får være hjemme dette året før jeg drar ut til statene igjen ^^ And maybe, just maybe ill go to London instead. For jeg fikk jo en invitasjon for neste år også. Ikke dårlig, huh? :D
And skal bytte øverste bilde, soon...

Life is good if you just want to live it :]

No comments:

Post a Comment

Thank you!