Monday, August 17, 2009

It's 7 am, already?


Gosh, nå har skolen startet igjen. Faktisk så hadde jeg gledet meg litt til å komme inn i et system, men når jeg kom på skolen i dag så hadde jeg mindre lyst til å gå den lange veien inn til klasserommet. Går det ann å bli lei så fort? Greit nok. Vi fikk også timeplanen i dag som så sånn tålig greit ut til jeg fikk vite at jeg bare fikk 3 fritimer. wtf? Haha :) Nei, men jeg hadde tatt matte som jeg egentlig ikke trengte, men så litt kjip ut med å ta det vekk. Hvem vil vel ha 3 fritimer i midten av dagen? Får meg bare lyst til å skulke de to første elr siste. lol. Oh well :)
Dagen gikk greit. Fant ut at jeg hadde fritimer samtidig som Kristine så det var jo greit : D Mange skolebøker og slikt.... Bah, tror jeg velger bort matte :D


No comments:

Post a Comment

Thank you!