Friday, August 21, 2009

Should i go to the US or England?

Endelig er det helg. En uke på skolen kan faktisk slite deg ut skikkelig.. Særlig om man bare har hatt tre fritimer, men nå skal jeg få 8 timer :] Eneste ulempen er at jeg har tre timer med ikke noe etter hverandre midt på dagen. Man har lite lyst til å gå på skolen da. Oh well, jeg skal ikke skulke :) Russetiden nærmer seg også. Skal bli gøy. Signa meg opp som Terrorsjef. Er nok ikke den mest populære på skolen, men har en tro på at jeg kanskje kan bli valgt!! :) But its just a maybe. Mange som har skrevet seg opp der. lol. Vel, nå er bare spørsmålet om jeg skal gå på skole i London. Jeg fikk en mail i går se. Orker ikke forklare alt i fakta her, men det viser seg vist at jeg er kvalifisert til detta da :) Noe som gjør meg glad. Burde jeg dra? En del penger da :/ Men til neste år kunne jeg kanskje gjort det? USA elr England? :) hehe

Happy Birthday Mami :]

1 comment:

  1. Jeg hadde dratt til England. Greit USA er utrolig big og wonderful og "alt" skjer der. Men England er like bra sted, jeg har en følelse av at det er bedre utdanning der og det er nærmere. Noe som gjør at man faktisk kan dra hjem i feriene. Men synes ikke du skal gå dette året, ikke så lenge du får plass neste. Dumt å droppe ut av denne skolen nå.

    ReplyDelete

Thank you!