Wednesday, September 3, 2008

Angels &

Airwaves!
Oh, det var pretty fun på Grand Canyon! :D Kosa meg skikkelig, men var utrolig kaldt selv om solen stekte. Kanskje ikke så rart så langt opp det ligger. Vi sov i telt da x) Første gangen jeg har frøset om kvelden mens jeg har vært i USA :p haha. I går var jeg en tur i Cedar med vertsmoren min og møtte Daniel. Gjorde ikke stort. Var egentlig ganske kjedelig x) Dro rundt i byen og nja. Åt :p I dag er teknisk sett min homework dag siden jeg har to prøver i morgen! Whey! can't wait ^^ Noe som jeg sikkert har nevnt i alle andre blogg innlegg så drar jeg til Las Vegas til HELGA! :D Yeah, jeg kan ikke gamble -.- Men fun skal vi ha det :D Bloggen ble ikke så lang. Må nok hive meg inn i leksene før jeg glemmer det bort -.- Arg! Seriøst. Bøkene her veier tonn og ikke nok med at de skal ha Quiz hver dag som skal leveres inn. Så kalt prøver. Alle leksene skal leveres inn så jeg må passe på å gjøre de hele tiden, noe jeg ikke er vandt til fra Norge. Sure, men later da :)

De andre bildene ligger ute på face ;D

9 comments:

  1. Du er nørd. Så prøvene der borte klarer du nok lett :D

    Synd at du ikke kan gamble. Du hadde nok eid i Texas Hold'em :D

    ReplyDelete
  2. roulette or black jack baby ^^

    real cool pics =)

    enjoy your fear & loathing in las vegas ;)

    ReplyDelete
  3. Erik: Haha. Jeg er langt fra nørd da :O Og det veit du x)

    Ja, ikke sant :D Jeg er flink i det ^^ Elr? x)

    Adrian: Poker er det eneste jeg kan x) og det derre 21 greia :p

    ReplyDelete
  4. Ahh, du skulle ha vonne masse penger og gitt til meg ;D

    ReplyDelete
  5. Mari: Jeg skulle vonne og sotte meg ned med døm! :D

    Adrian: Haha, man kan ikke vite navnet på alt (a)

    ReplyDelete
  6. Mobber ikke :D Syns det er stilig!

    Camilla: haha. Takk :D

    ReplyDelete

Thank you!