Wednesday, September 24, 2008

Hawaii


I gaar hadde jeg besok av omreaaderepresentanten min og hun fortalte meg at det var fult mulig for at jeg kunne dra til Hawaii :D Discovery tour maa det bli paa meg! Seriost. Har lyst til aa surfe, og kan saa vidt vendte paa at snoen skal komme x) Lol! Og om bare to uker befinner jeg meg Salt Lake der jeg er helt utslitt av aa se Angels And Airwaves! I really cant wait ^^ Well, vi fikk som oppgave aa blogge i web design klassen igjen. Gidder ikke skrive english x) But ill try sometime, just not now. :D

9 comments:

  1. Jeg vil til Hawaii :O
    Å JEG VIL SE AVA -.-

    ReplyDelete
  2. radically awesome, awesomely radical! ^^

    ReplyDelete
  3. Mari: Hoho, jeg drar kanskje heller til W.DC med noen venner her fra så er ikke sikker lenger :o

    ReplyDelete
  4. Ahh, men jeg vil til Hawaii uansett. x)

    ReplyDelete
  5. Hei, tenker du aa dra til Hawaii i februar eller april?
    Jeg tenker aa dra i februar hvis det gaar :)

    ReplyDelete
  6. Tenkte på den i februar :D Haha. Hvilken dato tenker du på?

    ReplyDelete
  7. Det blir nok 11-18 februar tenker jeg ;)

    ReplyDelete
  8. Wohow :D NICE nice ^^ Blir nok det på meg også ;D

    ReplyDelete
  9. Jeg vil ogsaa til Hawaii :)

    Er det noen som vet hvor mye det koster totalt?

    ReplyDelete

Thank you!