Sunday, September 14, 2008

I cant believe it, the way you look sometimes...

Hahahahahahahhahahaha. Homecoming var noen saker det :) Det var fun å møte alle folka, men kan ikke si at daten var no særlig gøy. Ok, i guess, men ikke noe jeg har tenkt å gjøre igjen med duden. Når man så vidt har snakka med fyrn så forventer man ikke at alle i familien til duden skal møte deg. Jeg gjør ihvertfall ikke det. Aner ikke om det er slikt i US, men en av de jeg henger med her fortalte meg at det var weird. Haha. Ja, det syns jeg også ^^ Dagen var vel no som at jeg våknet, dusjet dro på drivers ed for å "kjøre", så dro jeg til friør for å fikse håret mitt deretter dro jeg hjem. Ordnet meg og ble hentet. Dro på dansen, noe som var fun, men alikevel ikke fun siden slowdance er oppfunnet. Jeg hadde det i hverfall fun med de jeg kjente :)) Etter dancen dro vi til byen for å ete. Yeah, det var der jeg møtte nesten hele familien til duden. Er vel ikke stort å fortelle.

De halvdøde krøllene jeg hadde i dag morges syns jeg faktisk jeg passet i. Har lyst
til å ta permanent krøller, big ones. Jeg har forresten kjøpt meg kamera :) Fint, huh?


Bilder fra Homecoming
Igjen, trykk på de for å se de store. Resten er ute på myspace and facebook ;D




Sjekk innlegget under :D

14 comments:

  1. omg, who is that hot ulldott on that picture :D
    hahaha ;D
    du så bra ut Ulli!!! (:

    ReplyDelete
  2. Haha, Markus :D
    Kanskje jeg besøker deg før jeg drar hjem :D

    ReplyDelete
  3. ... like a trampled flag on a city street, oh yeah! ;D

    ah man, fint=) awesome pics, fun read^^

    ikkje dra på fleire sånne dates haha ;)

    ReplyDelete
  4. Kan du alle sanger utenatt elr googla du det? x)
    Gadd ikke skrive så mye :)
    Date er no dritt om folk gjør sånt som han!

    ReplyDelete
  5. eg kan det faktisk :o ^^

    yeah, come on... :p det va jo heilt retarded :p

    ReplyDelete
  6. Not bad at all :)
    I know -.- Well, uff x)

    ReplyDelete
  7. Hahahahahahahahahaha. ehh, hva skal jeg si? hahahahaha. x)

    ReplyDelete
  8. for en nydelig lilla kjole :)
    kjempe flott kamera og.

    ReplyDelete
  9. Du jeg titta på bildene på facebook. Å jeg må si at du hadde litt mer fancy kjole en enkelte av dem x) sorry. :S

    ReplyDelete
  10. I know what you mean Mari xD Hahahhaha.

    Lotte: Takk :D

    Mari: Well, veit ikke jeg x) Men du skulle sett hvordan balldronningen så ut på skolen :O Ble redd jeg hadde stygg kjole xD Men hu gikk ikke med den på ballet :)

    ReplyDelete
  11. åå jeg misunner deg!

    hvor mye betalte du for kameraet?

    ReplyDelete
  12. ^^ Tror jeg betalte noe rundt 1000 kr for det :p Dollarn går opp nå -.-

    ReplyDelete

Thank you!