Saturday, September 20, 2008

Travis Barker

Hatt en tavel uke -.- Argh! Ikke nok med at faktisk vertsmoren min begynner å gå meg på nærvene. Gud hit, gud dit! WTF! Im sorry, men jeg er ikke sånn :o Ok! Jeg er kanskje grinete på grunn av de sa jeg kom til å faile Biology klassen noe som jeg ikke gjør! Hva er det noe for å si a? Sender brev til meg om at jeg har F! Noe jeg ikke hadde etter å ha snakka med lærern min. Så jeg hadde jo den lange samtalen med "moren" min. Menmen. Uff! Ja, jeg ble i dårlig humør av det.

I dag når jeg kom hjem fikk jeg også høre at Travis hadde vært med i et flykræsj. 4 døde og 2 overlevde, Travis og DJ AM var de to som overlevde! Rart, men utrolig glad for det! Yep, jeg er utrolig sjokka! Travis har vært en av mine forbilder i flere år! Alltid sett han som den beste trommeslagern, og shit! Av det blir jeg enda mer sur og lei meg! Hadde han død hadde det vært andre saker, mhm. Im sorry! Er i dårlig humør. Så innlegget er ganske teit, noe jeg er fult klar over!




Yeah, utrolig at de overlevde!

:) Smilet er fordi Travis overlevde!

2 comments:

Thank you!