Friday, September 12, 2008

Kill the Bulldogs!

I morgen er det homecoming prom. Mange som har spurt meg hva det er, men seriously i have no idea! Slags prom i guess :) Nå i etterkant har jeg egentlig lite lyst til å dra. Er så mye styr :o Yeah,yeah. Blir sikkert fun da......

Var i hvertfall utrolig fun på skolen i dag :) Hver klasse varte bare 45 min (4 klasser)! Ah, slapp mye av biology ;D Etter det ble jeg med Scintella (I don't know how to spell it) å så på på no cheerleader stuff i salen ^^ Der vi mått synge Parowan High School sangen med alle de andre Seniors. Haha. Selvfølgelig tar alltid Jesse av og crowd surfa :D Og deretter så vi dans i gymsalen noe jeg ikke trodde de hadde. Det var rått :D Var sånn gymsal
de har på film x) Men i hvertfall, etter det så vi på homecoming parade'n der jeg samla sammen godis som de kasta ut :D NAM! Så football agian tonight ^^

Football playerssss, er en til brannbil etter denna..

Danserne, well they didnt dance there

Parowan/RAMS spiller mot the Bulldogs today.

2 comments:

  1. så bilder fra det på face, og HERREGUUUD så bra du så ut :)
    elsker kjolen og håret <3

    ReplyDelete

Thank you!