Monday, September 29, 2008

I had that dream about you again


Hva som skjedde i helga? Fredan var jeg så slækk at at jeg ikke gjorde mye. Slappet rett og slett av ^^ There wasn't any football game in Parowan that night so.... Hadde planer om å dra til Kenab for å se de spille, men orket styret, så jeg ble hjemme. Sånn ved 10 tiden ble jeg med Ty ut. Gjorde ikke mye, bare surret. Bare satt der og snakket. Så hva tror dere jeg gjorde de timene jeg kom hjem fra skolen? :O Om lørdan sov jeg til 13.30 som var awesome! :D Tror ikke jeg har sovet så lenge på en stund. lol! Meningen var at jeg skulle dra på bowling med Josh og noen flere folk, men siden de ikke hadde bil så ble det ikke no av den turen. Jeg dro heller til Bree for å danse på sånn dancematte osv. Haha. Jeg suger x) Ved 9 tiden ble jeg henta av Kenny og Sean for å så dra på kino. Eagle Eye! Ganske bra film ^^ Etter det surra vi bare rundt i byen men siden det var etter midnatt så var alt stengt uten om WAL MART! WOHO -.-

OG Siden jeg hadde lovet vertsmoren min å bli med de i kirka så fikk jeg bare 4 timers søvn. Kom hjem litt over 1, satt på dataen, spiste, så fikk ikke lagt meg før 2.30 og våknet opp 6.30. Nice, huh? :) Derfor drakk jeg kaffe i kirka noe jeg hater.... Sovna nesten.. uff x) Dere kan bare tenke dere øynene deres langsomt lukker seg mens du strever for å holde de oppe. Alle har vel opplevd det en gang. Er ikke deilig for å si det slikt. Ble heller ikke no søvn når jeg kom hjem. Først dro vi å spiste lunsh, og så dro vi hjem for å snakke om kvelden jeg var ute så lenge. lol! Utetiden min ble satt til 12 am (noe som vil bli gjort annerledes etter hvert som de blir kjent med venna mine sa de). Etter det dro vil til noen folk som hadde no sånn greier. Der spilte jeg rockband sammen med Daniel, John og Danie? Var ganske fun, men jeg er sugen til å spille trommer xD Kommer seg ettervært veit jeg :) Var hjemme sånn ved 9 tiden og da stod lekser på lista. Så seriously, var dødstrøtt!

Ikke nok med for lite søvn i helga, greit jeg sov lenge på lørdan men betyr ikke at jeg la meg tidlig på fredag. Så lite søvn :) Haha. Men i dag måtte jeg også være på skolen 7 am pga drivers ed. Slit! Har også 2 prøver, en fremføring og en innlevering i morgen så blir vel ikke så mye søvn på meg i dag heller. På grunn av attituden her så sliter jeg. Hjemme hadde det ikke vært no problem! Fikk også en dårlig start på dagen i dag. Tryna no jævlig :o Når jeg var på vei ut i bilen kom jeg på at jeg hadde glemt noe inne, og snur meg brått for å løpe inn i hente den. Og siden vi pusser opp er det mange sånne jernstolper som stikker opp fra bakken så jeg løper selvfølgelig i en sånn og tryner. Slår kneskåla ned i stein bakken og magen rett i en stein. Tror jeg lå der i minst 10 min før jeg i det hele tatt orket å prøve å reise meg opp. Har fortsatt vondt i kneet x) Haha, men jeg lever jo livet :) Hele denna uka slutter vi 1.30 også, så blir bra ^^
Lei? mhm, me too :)



Daniel og meg som har fun og det andre bilde er av Lauren, husker ikke navn og Bree ^^

14 comments:

  1. Ahh, jeg vil bo i USA! -.-
    Hah, jeg vil prøve å spille rockband, virker s kult. Men MAN, du suger i å spille gitar å x)

    ReplyDelete
  2. Du må komme å besøke meg snart :)) Har fortalt alle venna mine om deg ;) Haha, hadde planer om å sende det hjem til Norge :) Så maybe til jul? Har det kommet i Norge ennå? HAha, What about me thou? -.- SUGER!

    ReplyDelete
  3. Ahh, men jeg har ikke penger :S
    Ååå, hva har de sagt om meg da? :P

    Maybe. :P Tror ikke det har kommet ennå, kommer snart tror jeg.

    ReplyDelete
  4. Du hadde 7000 her om dagen da :OOO Du skaffer penger ok!? Faktisk ikke no spøsmål om at du skal komme, DU SKAL KOMME! Syns du høres like awesome ut som meg :) LOL! HAH

    Da får du det kanskje til JUL? :) MAYBE

    ReplyDelete
  5. AHHH, I KNOW. Jeg vil komme. Etter jul maybe. Får spare.
    Hah, det jeg tenkte :P

    NOO, I want MACBETH!!! x)

    ReplyDelete
  6. Okok. Du kan komme hit i snowboard sesongen? :D
    Mhm :))

    Haha, right ^^ Veit du hva jeg vil ha? Jeg vil ha brunsaus, barnaise (or whatever), fiskesaus, og nudler :) OK?

    ReplyDelete
  7. Får se.

    Jeg vil ha det :D:D:D:D:D:D
    Hahah, seriøst. Norsk mat? x)

    ReplyDelete
  8. Vi får se? -.- Men du skal komme i hvertfall :)

    Haha, ja! Jeg savner kokte poteter og brun saus :( Kanskje jeg burde lære meg å lage det? :o

    ReplyDelete
  9. Rockband virker jævlig kult ;o Det er jo null stress å lage kokte poteter og brunsaus da din n00b ;D

    Du chillern i USA virker det som :D

    ReplyDelete
  10. Kan du lage brunsaus? :D Jeg kan nemmelig ikke -.-

    Haha, begynner å bli litt mer gøy nå :)

    ReplyDelete
  11. Hehe, har de ikke det der. xO

    Kan du lage brun saus Erik? xD Skulle jeg likt å sett.

    Skal ønske meg tur i julegave jeg :D

    ReplyDelete
  12. De har sikkert det, men da er det vel tonn med sukker i....

    Ville jeg ogsaa likt aa sett!

    ReplyDelete
  13. er det virkelig sä ille med kirke greier og stuff?

    ReplyDelete
  14. Så ille? :p Kirka er ikke ille :) Men snakket om gud osv :o

    ReplyDelete

Thank you!