Thursday, September 25, 2008

Kids can't vote, adults elect them..

Well, dagene har vært noe slit. I går var jeg sammen med Kenny for å se på film. Josie and the Pussycats or something. Haha. Ganske artig egentlig :) Etter en stund kom Cody å så film sammen med oss. Jeg var ikke hjemme før i 11 tiden så det første jeg tenkte på var food. Spiste, kosa meg og så litt på tv :) Så var det å sette igang med lekser. Gjorde leksene og la meg til å sove når kl var rundt 1.00 am for å så være på skolen 7.00 am. Så nå skjønner folk kanskje at jeg er sliten til tider? I know, min egen feil, men skjønner ikke hvordan folk kan ha så mye tid til alt det de gjør :s

Kom akkurat hjem.. Haha. Var på skolen sammen med noen folk. Klatra opp på skolen noe som var utrolig skummelt :o De reparerer en del av byggningen og vi måtte klatre over den delen for å komme til det høyeste pungte. Taket var seriøst helt soft. Var redd jeg skulle dette gjennom x) Haha. Men det var fun ^^
Dagen gikk som smurt. Første klassen var choir/music og ja. Jeg var dødstrøtt av å være for lenge våken, og måtte dra på drivers ed hver dag 7.00 am! Men i morgen slipper jeg det fordi hver fredag tar vi fri :D I går var jeg faktisk på skolen 6.30 am på grunn av biology lab klassen. Og heldigvis så slutter jeg i den klassen 14.oktober ^^ Bursdagen til Erik faktisk :D Lol ^^ Well, 2. time var us goverment der vi ikke gjore mye... Bare satt der, og lærte Tyician how to speak norwegian, and he's pretty good actually ^^ Etter det var det lunsh, og jeg dro hjem for å ete burrito x) Ikke det beste jeg har smakt, men begynner faktisk å like det mer og mer for hver gang jeg eter x) Haha! Så avsted til skolen igjen der neste fag er matte. Not boring, but fun! :D Jeg liker klassen min. Snakker hele tiden, og her om dagen fikk vi faktisk en advarsel om at lærern ville kaste ut noen om vi ikke holdt kjeft x) Haha. Hun er funny! Men av en elr annen grunn så jobba vi faktsik ganske bra i gruppene i dag (noen grupper vi har laget selv. Tror egentlig bare det er Josh, Eric, Garrett, "Brown", Anthony, Dylan and me som har gruppe sammen x)) Så hun lot oss faktisk ta oss fri i 5 min ^^ Og "brown" var så smart at han kom på at vi skulle ha ice cream friday ^^ Så hver fredag skal vi gå til butikken å kjøpe oss is :D NAM! Så etter klassen ble vi enige (Ja, den gruppa) at vi skulle dra å bowle til lørdan ^^ Hoho! Så endelig siste time! Elementary totur. Hahah! Jepp, i dag ble jeg attacked by children og ikke no fluer, elr butterflyes :o HAHA! Tror det var mist 10 oppå meg elr no :s Men koselig ^^Er forresten en kid som minner meg så utrolig mye om Nathaniel! Savner han så fælt "/ Og Nellie da <3 Well, etter skolen ble jeg med Kenny og Cody til byen for å se på fotball, men endte opp med at vi dro på McDonalds og åt x) Vi gjorde vel ikke stort.. Bare surra rundt, men det var fun :) Når de dro på football practice dro jeg tilbake til byen for å ete med Vertsmoren min :) Haha! Og deretter ut igjen med noen folk. Haha. Innetiden min er 11 i ukedagene noe jeg syns er ganske greit :D Lang dag, og masse lekser som står på lista mi :( Så må vel hive meg inn i det... 10.58 pm.
Later kidzzz ^^

11 comments:

  1. Slækkern :D Men det er bra at du koser deg der borte selvom du ikke får tid til lekser og sånt driit :D

    ReplyDelete
  2. Haha, ja :) Føst nå jeg begynner å henge sånn ute jeg gjorde hjemme x) lol

    ReplyDelete
  3. Må bare si at det er 2 kids her hjemme som savner deg noe ille... i dag lu´rte big N på når du kom hjem fra landet med dem rare i.. x)

    ReplyDelete
  4. Det er jo bra da ^^ Så er vel det stedet du er i nå større enn Ørje :D

    ReplyDelete
  5. Elisabeth: :D Haha. Hvorfor skriver du Anonym? x) Lol! Savner de no veldig også :( Har bilde av de i permen min som jeg bruker på skolen x) Haha. Si til han at vi må sjekke cam i morgen :D

    Erik: Veit du hva? Det er ikke mye større enn Ørje skal jeg fortelle deg xD "Byen" jeg alltid nevner er byen uttafor som er mye større :) LOL!

    ReplyDelete
  6. haha .. kan ikke fatte at du skjönner det er meg...lol

    ReplyDelete
  7. Mari: Nei, faktisk ikke "/ Har bare Nathaniel og Nellie, men driver å skriver ut bilder så du KOMMER :DD

    Elisabeth: Haha, lett ^^

    ReplyDelete
  8. Jeg synes virkelig at du burde putte meg inn der, så alle vennene dine der kan se hvor kul din orginalvenn er. (H)

    ReplyDelete
  9. Haha, Orginal du liksom xD Neida, jeg er helt enig :D

    ReplyDelete

Thank you!