Sunday, September 21, 2008

Snow and Snowboard!


Im sorry for innlegget under. Hadde en dårlig dag, som folk flest pleier å ha :) Men i dag er jeg i topp form. I went hiking med noen Bree og Lauren i dag ^^ + foreldra og Morgan. Var egentlig ganske fun! Tok oss 5 timer frem og tilbake noe som egentlig ville tatt meg 2 timer xD Men siden vi gjore så mange stopp så tok ting tid. Og ikke nok med det! Dere har sikkert hørt historen om at jeg en gang ble attacked by en flue en tid tilbake. Denna gangen ble jeg angrepet av en sommerfugl :o Seriøst! Det var freaky! Ikke tull :p Jeg gikk litt alene fordi jeg ville forte meg ned til bilen når det skjedde. Gikk å tralla for meg selv når en black ugly sommerfugl flyr rett i ansikktet mitt. Fikk sjokk, men den ville ikke gi seg. Den fløy etter meg og surra rundt som bare det. Ble redd :o Nå hater jeg fluer og sommerfugler -.- Her om dagen kjøpte jeg meg forresten Macbeth sko og en vinterjakke ^^ Cant wait til snøen kommer ^^ Skal opp i fjella


10 comments:

  1. Alle har sine dårlige dager ^^
    Haha, den sommerfugl historien har du aldri fortalt meg :o Sommerfugler er søte!

    Skoa og jakka var fin :D

    ReplyDelete
  2. Hahahahaha, jeg ler meg ihjel. xD Det er en sommerfugl Ulrika.

    Yeah, skoa var kule -.- Og jakka.

    ReplyDelete
  3. Nice bull ;) Du har 2 tante barn her som venter spent på paket i posten x)

    ReplyDelete
  4. Erik: Haha, har ikke fortalt deg den fordi den ikke har skjedd for i gaar xD Flue historien mener du vel? :D De er ekkle!

    Mari: De er ekle og stygge! Takker :D

    Elisabeth: Hahahaha :D det var dyrt aa sende Nathaniel sin -.- Men fun :D

    ReplyDelete
  5. Du har en spent venn her å som venter på pakke :D

    ReplyDelete
  6. Ska du også få paket Mari?? x)

    ReplyDelete
  7. hmmm.. har du endelig fått skoa som du så fælt ønska deg?? :D så bra! de var fine forresten^^ har du det bra sånn ellers eller? ser at du begynner å slite litt med norsken? :P hehe.. neida..

    glad i deg jeg, Ulrika^^
    klem Pami:P

    ps. venter fortsatt på bursdagsgave xD ønsker meg sånne sko:P neida.

    ReplyDelete
  8. Pam: Hm, nei. Men dissa er like bra :D Haha! Jaja, alt er supert ^^ hih! Nah, heller det at jeg liker å skrive litt engelsk innimellom fordi det høres så mye bedre ut :D

    Haha, jeg veit akkurat hva jeg skal gi deg :))

    Glad i deg også <3

    ReplyDelete
  9. det er bra^^ savner deg litt! mam savner deg veldig i hvertfall! rart å ikke ha en gretten ulZ her hjemme! hehe.. har du draget på gutta der borte a?
    hmm.. si det du.. jeg er veldig glad i sko xD og sminke og smykker og øredobber og parfyme og klær og undertøy fra victoria secret (sånne kule "truser/shorts vettu) og du sier du ikke veit? pju! si i fra hvis jeg skal sende deg noe her ifra da? en wienerpølse eller no!

    ReplyDelete

Thank you!