Thursday, September 11, 2008

Takk Gud for kinamat :D

Jeg elsker utenlandskmat! Særlig den thaimaten mamma lager noen ganger! Det er utrolig godt ^^ Så i dag, for første gang spiste jeg kinamat i sånn boks som jeg bare har sett på tv x) Haha. Ganske fett, elr hva? Når man ikke kan spise poteter med hjemmelaga brunsaus laget av mor elr den deilige thaimaten ho serverer av og til så er det awesome å ha en kinarestaurant i nærheten ^^ Forresten, ingen ting har slått mamma sin mat ennå. Lasagne, no way! Taste like crap! Potetgrateng, too much chees or whatever. Savner mamma sin! Ikke en gang restaurant maten slår hennes! I morgen er det homecoming game så blablabla. Detta blogginnlegget var for mammas food :))

12 comments:

  1. Bare hyggelig! :D Haha :D
    Kina mat er jævlig digg. Aldri smakt thai mat :o

    ReplyDelete
  2. Hva da hyggelig? x) :D
    Ja, det er det ^^ Smaker nam!
    HAha, jeg får be mamma lage det en gang du er hos meg :D

    ReplyDelete
  3. I havent told you. Jeg er Gud ^^ Gud er superman :D
    Du får gjøra det! Så får jeg be morami om å lage chinese f00d når du er hos meg :D

    ReplyDelete
  4. Inegn ting er som mamma sin mat. den slaår alle mammaer sin. :D

    ReplyDelete
  5. Santsant :D Kom paa det naa!!
    Gjor det, saa faar vi begge en opplevese av mat xD haha

    Marti: Yeaaaah, sure! Du veit mamma lager god kylling dings? ^^

    ReplyDelete
  6. men bull...det sto ju ikke noe om min mat..big sisters^^

    ReplyDelete
  7. Haha, din mat? x) Vel, den er fet den :D Når vi lager TACOOOO :D

    ReplyDelete
  8. Ahh, den kylling dingsen er helt syk. :O

    ReplyDelete
  9. thai mat e freakin' awesome :o

    ReplyDelete
  10. Mari: Haha, skal be mamma skrive ned oppskriften til deg :D

    Adrian: I know ^^

    ReplyDelete
  11. Tror mamma blir/ble litt små stolt av seg selv når ho leste dette innleggt likka :) gleder emg til jeg kommr hjem i morgen, mmmm, MAT =)

    ReplyDelete
  12. Hehe, ja :) Ho sendte meg mld etter å ha lest denna x) JADA :D

    ReplyDelete

Thank you!