Friday, January 2, 2009

Happy New Year


Så, hvordan 2oo8 var? Hm, almost perfect :o Håper bare 2oo9 blir like bra ^^ Selv om starten på 2oo9 ikke hadde noe mening for meg så håper jeg at det kommer til å bli et bra år ^^ Jeg "startet" året med å dra ned til San Diego for å feire nyttår der. Nyttårsaften var vi down town på stranda og senere på kvelden dro vi down town escondito elr hva det stedet het. First night. Helt ok, men kunne vært bedre. Om man ikke feirer det sammen med noen man virkelig vil feire det sammen med så er det ikke det samme, så jeg sa til vmoren min at vi kunne dra hjem igjen for hun hadde stått opp 5 am den morningen. Dagen endte med at jeg la meg til å sove 11 pm leste twilight (boken ut:)) og sa godt nytt år til meg selv 12 am. Kan man ønske seg en mer ensom kveld? Haha, jajajaja. Neste år blir det bedre :) For da skal vi til Thailand, men er ikke helt sikker på om vi skal være der nyttår, men i hvertfall på julaften :D hah, blir fun ^^

Men varmt og godt var det i hvertfall ^^ Godt nytt år! Orka ikke skrive mer, er trøtt x)

12 comments:

  1. Jeg å vil til San Dieogo -.-
    menmen. ;D Thailand, er det dit jeg skulle være med.. ;o :P

    ReplyDelete
  2. Hm, jaa :))
    Men er ikke helt sikker på når vi drar og når vi kommer hjem :o lol

    ReplyDelete
  3. ja dere er flinke til å spare^^

    ReplyDelete
  4. Sarkastisk ment? x)
    Om, så befinner jeg faktisk i US :)

    ReplyDelete
  5. hehe..nei da.. du har vert flink..ikke sant ;)

    ReplyDelete
  6. Haha, det var deg ^^ lol
    Hm, ja. Men ikke i det siste "/

    ReplyDelete
  7. Haa, i know :) jk, men du kan bli ^^

    ReplyDelete

Thank you!