Saturday, May 30, 2009

Welcome back

Nå er jeg tilbake i Norge. Litt annerledes for å si det slikt. Var utrolig gøy å se familie og venner igjen, men fikk litt kultursjokk når jeg hørte folka snakke norsk istedet for engelsk. Første dagen jeg var hjemme dro jeg til biltilsynet og fikk ordnet no stuff. Ja, jeg har billappen nå :) hehe. Dro til Sverige å spiste kebab, møtte noen folk der, fikk meg en ny bukse, dro til søstern :D Sa hei til tantebarna mine :D, dro på "middag" til Kristine som endte opp med å være en velcome home party for meg ^^ hihi :D Takk, jenter og en gutt :) lol. Bilder kommer senere når jeg har funnet frem kabelen x) hahaha. I dag har jeg bare slappet av fordi jeg har vært så sliten, så alt for sliten. Hm,,, jeg savner deg...

2 comments:

  1. Welcome back! :D

    Hah, okok. Ikke noe stress. :P
    Det går bra, er ikke sikkert jeg skal på skolen i morra for skal til legen på morran så får se litt hva tida blir når jeg er ferdig, slutter to timer før i morra så er ikke sikkert det er noe vits å dra. Men jeg kan sende deg en melding. :P

    ReplyDelete
  2. Glad du likte "middagen" din :D Håper du har hatt en fin helg, og fått slappet av litt ! Ses snart, maybe vollyball i kveld, om været blir bedre? :)

    ReplyDelete

Thank you!