Wednesday, July 1, 2009

It's better if you're sure than just guess

I dag takket jeg ja til min second job. Jeg hadde jo på en måte gledet meg til å sove lenge i morgen og rett og slett ta en fri dag, men jeg sier jo ikke nei til en jobb om jeg veit at jeg ikke har no bedre å gjöre. Yes, jeg drar altså til Halden i morgen for å jobbe :) Litt dyrt med bensin og slikt kanskje, men tar sjansen på at jeg overnatter hos söstern. Til söndan skal jeg i hverfall sove lenge. Litt av ferien må jo gå til litt soving! Det er lettere å si at jeg skal til USA en å bare gjette meg frem. Pengene er problemet. I dag hadde jeg også en hektisk dag på jobb. Utslet meg skikkelig, men så flink som jeg er dro jeg hjem og ryddet og så dro videre til sverige for å overnatte. Why? Fordi jeg liker å tilbringe tid sammen med folk istedet for å väre innestengt noe jeg var en stund etter jeg kom hjem fra Utah. Orka rett og slett ikke :p
Well, today it's Sladers Birthday :) So he's finally 18. Well he thinks it's big, but for me you don't really get anything when you're 18 in US. Well you're an adult something that sucks. Jk, its cool :) The thing thats big would be sweet 16 haha. You're allowd to drive!! .. Happy Birthday Slader :) I miss you!
Music: Blink 182

3 comments:

Thank you!