Tuesday, September 1, 2009

12 kopper kaffe i blodet.

Etter en kort dag på skolen endte det likevel med en lang dag. Fikk sitte på med mamma til skolen i dag, men ble fort kjedelig når jeg ikke hadde noe sosiologi lærer, "sovnet" i økonomi timen, og lo av en person i engelsken (og det var ikke på en fun måte). Derpå måtte jeg dra til Sverige for å ordne noen penger. En kjapp tur hjem, og en episode med South Park dro vi til Halden. Et "lite" møte som endte med flere timer gjorde at jeg ikke kom meg hjem før kl 22. Ikke så seint, men når man har lekser og trøtt som fy så er det ikke like greit. Dagen som egentlig skulle være en kort dag for meg endte opp som overtid på arbeid. Haha. Føler meg slapp og venter på at noe skal skje med huet mitt. Med 12 kopper kaffe i blodet, ja en Redbull setter jeg meg ned for å gjøre lekser. Woho, wish me luck :) Whining, men jeg står på i hvertfall. Kunne godt ha gitt F x)


Music: .... Radio

No comments:

Post a Comment

Thank you!