Wednesday, September 16, 2009

All Time Low


Det er faktisk bare snakk om å få seg et mål og så klarer man det. Bare man er riktig innstilt på noe så kan man fint få det til. I går tok jeg meg tid til å bestille billettene til Las Vegas!! Gjett om jeg er super stoked ^^ Drar allerede neste uke, og blir der i to uker. Kommer bått på, men drar jeg på fredagen når høstferien begynner må jeg liksom betale 3000 kr mer, og for meg så er det ganske mye. Så da reiser jeg heller to dager før :) Nada Blink 182, A day to remember or Parkway drive, men det får heller gå. Kommer til å ha det kjempe gøy alikevel!!
Tenk at All time low spiller i Gøteborg i dag og jeg sitter her hjemme å gjør typ ingen ting. Four Year Strong skal også spille i Sverige i November og hva skjer med at ingen kommer til Norge? Ville vært utrolig gøy å sett de live ^^ Hvordan kan musikk gjøre en person så glad? :D Jaja, men
elrs så har dagen vært ganske alright. Sett bort fra Nynosken, og den urkjedelige religions filmen vi så i dag. Gymen var faktisk ganske gøy :) Deilig når man faktisk kan dumme seg ut. Så dagen har gått ganske fort i dag. Likere ^^ Nei, men nå skal jeg sette meg ned musikk, lekser og chille. Don't be afraid to live your life, you'll never make it out alive ;)

Og selv om jeg er redd i sommerfugler er det ikke så ille om man har et løv for å bære det ^^ Stolt nå altså! Og weird bilde, men who cares? :D

Musikk: of course, All Time Low!!

2 comments:

  1. Musikk er utrolig viktig. Nesten skummelt.

    ReplyDelete
  2. jeg vill også te u s a :) he he må vel rese bort å besöke deg der tenker jeg. når du flytter dit ;) Tor ikke du er en Norgebo ;P

    ReplyDelete

Thank you!