Friday, September 18, 2009

Sometimes i do stupid stuff, but this time i really messed up. "Haha"

Ok, så jeg skulle ha bestilt den billetten jeg først tenkte på... Hvordan kan man bli så lei seg for at man ikke får sett Blink-182?? :/ Hm oh well. I dag hadde jeg egentlig planer om at jeg skulle sove hos søsteren min, men ble visst ikke noe av det x) Kjedelig! Så jeg har rett og slett brukt dagen på å sitte hjemme sammen med mamma, og den andre søstra :) Med å lese litt på nettsider har jeg faktisk klart å planlegge hele to dager av USA turen min. Er vel kanskje kjent som den som tar ting som det kommer, men noe må vel planlegges? ;o Japp, så skal jeg sitte litt mer i morgen og sende det videre til folka nede i USA så de kan joine :) Haha. Mange som allerede skal det, men da får de i hvertfall oversikt. lol. Litt overtrøtt så får vel ta kvelden ^^ Nightnight!

My new friend, ET.

1 comment:

Thank you!