Wednesday, September 2, 2009

It's quite obvious.



Ganske sikker på at jeg kom til å skulke gym'n i dag, men var så flink at jeg ikke gjorde det faktisk. Jeg skal ikke skulke!! Skoledagen var vel egentlig ganske grei så no whining today, uten om at jeg faktisk har så lyst til å kommentere hva alle har å si i religions timen. Jeg skjønner ikke hva som går av meg. Jeg har så mange bra argumenter, som jeg selv synes, men alikvel så sitter jeg bare der å hører på. Hører på hva de andre mener og synes, mens jeg stenger alt inni meg. Må jeg virkelig ha en som skal peke på meg hver gang jeg skal si noe? I hvertfall så må jeg gjøre noe med dette :) En helt grei start på dagen. Etter skolen i dag tok jeg turen bort til Elisabeth, men ble ikke så lenge. Var koselig å få hilst på tantebarna sine igjen og få snakket out om alt crap jeg har lengtet etter å fortelle søstern. hehe. Men siden dagen har vært bygget på redbull har jeg i hele dag vært i latterhumør. Nei, faktisk bare de siste timene x) Med leksene klare og jeg klar til å legge meg så tar jeg vel kvelden :) NIGHT!

Jeg veit. Dårlig kvalitet, men det er mobil kamera så forventer ikke stort bedre :D Alright though!!

3 comments:

  1. Jeg ble veldi H A P P Y når du kom i dag <3 funny bilde hilsen Nathaniel( trodde du sto i lufta) :D

    ReplyDelete
  2. Hm, ja kanskje. tror ikke jeg har noe da. Har ikke fritime nei.

    ReplyDelete

Thank you!