Thursday, September 10, 2009

Needs a few hours of massage.


Litt trøtt da. Nå har jeg vært på klassetur til en hytte ute i Øymarkskjøen :) Var egentlig ganske så koselig. Nedturen var vel at vi måtte padle dit.. 1 mil med motvind og store bølger tok oss ikke akkurat en time, men heller 3 timer. Gosh, vi padla kanskje på samma plassen i 20 minuter den ene gangen fordi det var så mye motvind. Men når vi kom fram var det stille og rolig :) Er glad vi utsatte turen en uke, for nå er det utrolig varmt ute ^^ Bortsett fra på kvelden når jeg fikk migrene. Måtte hjem å hente ibux så jeg ikke "døde" og på nattan når vi sov. Våka opp av at jeg frøs meg i hjel, men kan vel ikke si det var så ill
e om jeg hadde tatt på meg superundertøy tightsa x) lol. Høydepunket med turen var vel at jeg skremte Mari, Torgeir, Tobias, Hanna og Sumea :) Hihi. Pusset tennene og hørte at de kom nedover veien så tok sjansen til å gjemme meg oppe bak et tre like ved. Når de kom gående hoppet jeg frem, og må si at det var noen redde folk der :) Til og med Torgeir!! haha. Ble nesten redd selv for så ut som om Torgeir skulle til å drepe meg før han slang seg rungt meg med et smil og sa: Genialt x) Haha. Fun ^^ I dag padla vi også 1 mil tilbake til Ørje hvor vi kunne dra hjem når vi ville :) Men må si at det gikk mye fortere enn dit. Nesten stille på vannet så slapp å stå på samma stedet all the time. Nå sitter jeg her og koser meg med litt godis, bare tenkt å slappe av hele dagen ^^ Uhh, gjett om jeg har muskler. lol. And now i just need a few hours of massage :)


Music: Sublime

No comments:

Post a Comment

Thank you!