Sunday, September 27, 2009

NODLANDE!

Gosh, ikke hver dag man maa nodlande. Saa jeg floy ut fra Oslo til Amsterdam. Fra Amsterdam tok jeg flyet til Detroit, men endte opp med at vi motte nodlande i Boston fordi vi hadde en sprekk i vinduet :0 Og om vi floy resten av veien matte vi risikere at vi kunne fa et stort hull som sugde oss ut, freaky. Saa vi gikk ned 200 feet og floy inn til Boston. Ja, jeg var drit redd. Og i Boston hadde de selvfolgelig ikke et fly til Las Vegas saa de ville at jeg skulle bli over en natt, men ikke at jeg skulle gjore det. Saa fikk heldigvis et fly tul New York. Og dagen for hadde solfolgelig Thorbjorn og Tobias snakket om at 11 sep. og at de ikke hadde forutsett at det skulle skje 23. sep, men bare 11 dager etter altsaa 22. sep. Um, weird aa forklare, men alikvel. Fikk litt sann kriblinger i magen som ikke var alright. Haha. Terrorisme paa gang? Wow, utsikten var vakker!! Maa ta meg tid til aa dra dit en annen gang, uten om just flybytte. Saa der ifra tok jeg flyet til Las Vegas. Helt greit. Landet bare 3-4 time etter jeg egentlig skulle. Men en lang dag :o

Ok, saa jeg skrot meg kanskje litt for mye med at det var 40 varmegrader i Las Vegas. Ikke at det var tull elr noe, men at det var alt for varmt. Man kan nesten ikke gaa ute uten aa fole at man bare har lyst til aa gaa rett tilbake til dora og inn til air conditioner. Menmen det var kjempe goy. Vi dro til Stratosphere, walked the strip, shoppet, og masse annet tull. Bodde ikke paa et lite stygt hotell for aa si det slikt. Lux elr no. Utrolig fint. For siden vi var under 21 kunne man ikke bo paa hvem som helst hotell. Oh well. Akkurat naa befinner jeg meg i sengen til Kristin. Hun sitter nede med en bunch of people, men siden jeg skal til kirken med Laura i morgen og klokken er 05:02, saa frister det lite med bare 2 timers sovn. Saa night folks :)


Okok, Bilder kommer i morgen!!

1 comment:

  1. gleder meg te å se bilde <3 glad du forsatt lever. hehe

    ReplyDelete

Thank you!