Tuesday, September 22, 2009

Sliter med å pakke.


Foto: Thorbjørn. Ta en titt på hjemmesiden hans her: Thorbjørn

Chill skoledag i dag med bare 4 skoletimer. Greit for meg så klager ikke! Etter skolen i dag ble Mari med meg hjem hvor vi hadde planer om å dra til Sverige for å ete, men of course ble det ikke noe av det. Endte opp med at vi dro til Solstrand og kjøpte pizza :) Må si at det har forandret seg en god del, faktisk en hel del. Har blitt så mye koseligere der, og jeg følte faktisk for å sitte der å ete selv om vi tok med oss pizzaen hjem ^^ Elrs har jeg vel bare stressa med billetten min og tatt meg lite tid til å pakke. Så nå lurer jeg på om jeg skal sette fra meg dataen å pakke! Så later ^^,


Musikk: Relient K.
En band som er bygget opp av den kristne kulturen. Kjent for sine kristne tekster som gir full mening, men nja. You know. Liker de fordi sangene er fengende og fordi jeg ofte finner trekk fra sangen jeg kjenner meg igjen i. Ta en titt på myspacen deres :)

No comments:

Post a Comment

Thank you!