Sunday, September 20, 2009

Kick-off.

Tror du ikke det første jeg gjør er å dette rett ned på gulvet når jeg kommer ut på danse gulvet? Jeg hater at det skal være så vått på dansegulvet. I hvertfall hadde det ganske alright :) Selv om kvelden kunne blitt bedre så var faktisk ganske fun ^^ Mari kom bort til meg så vi fikk ordnet oss og så spiste vi litt pizza før vi tok turen til Linn der vi vorset før russefesten. Utrolig koselig. Noe jeg virkelig har savnet. En jente gjeng som det! Hadde det kjempe bra, danset og drakk oss drita. lol neida, men vi koste oss :) Så tok vi taxi fra Linn til grendehuset der det var fult liv å danse gulvet. Bare en halv time senere stod alle ute så vi joinet like greit. Angrer nesten, bare nesten, på at jeg betalte meg inn for alle stod ute. Skjedde en del den kvelden i guess, mange fulle folk osv, men ikke no spesielt som skiller seg ut fra alle andre fester. Men joa, var en helt koselig kveld/natt. Uten om når jeg skulle hjem. Jeg hadde nemlig ikke nøkkel. Så satt vel ute i en halvtime med å prøve å ringe på, men alle sov visst tungt :o Før endelig søstra mi kom å åpna døra. Gudshelov elr hvordan man skriver det :)

Fikk ikke sovet så lenge i dag siden jeg ble vekket av e
n tlf. 20 min senere var jeg på vei til Årjäng på marknad sammen med søstra, og tantebarna mine :D Hadde det utrolig gøy. Var deilig å ikke sove bort hele dagen. Lagde spagetti når jeg kom hjem ^^ Flink husmor. Og nå skal jeg vaske klær før USA turen. Gosh, bare tre dager til nå :o
Jaja, noen bilder fra i går :) Enjoy!





No comments:

Post a Comment

Thank you!