Friday, September 11, 2009

Just me and the music.


Bare musikken og meg. Litt deilig i grunn :) Alle andre drar til Station for å drikke, men jeg lar heller fredagskvelden ende opp her hjemme i senga med mye god musikk ^^ Gidder seriøst ikke drikke hele tiden. I går fikk jeg vite at Mari ikke skulle være med til USA alikevel, men på skolen i dag fant jeg brått ut at vi skulle få det til å gå opp med at hun har fått jobb. Vi skal dra på Blink-182! Men nå er jeg litt usikker. Om det ikke blir noe ordning så bestiller jeg i hverfall billettene til mandan :) Skal bli deilig. Elrs så klarte jeg faktisk å "skulke" min første time. Grunnen var at jeg hadde skrevet feil i kalenderen min, for annen hver uke har vi to timer engelsk. Jeg hadde sett at vi hadde en time denna uka. Kjipt, siden jeg satt nedi kantina for å vente på at timen starta... :/ Men håper jeg ikke fikk fravær for en enkelt mlding kunne fått meg til å gå opp i klasserommet, men neida. lol, ok det er min feil. Men nja.

Etter skolen i dag fant jeg ut at søstern var på besøk og null bil tok vi turen til Sverige for å besøke den andre søstern min :) Hjalp henne med hestene.. haha, japp ikke vært så nær en hest på flere år. Typ redd for de ;o Men i hvertfall :) Kos! Har ikke vært hos henne på en stund så var kjempe kos å få snakket igjen. Så bestilte oss pizza før vi tok turen hjem til der jeg nå sitter halv sovende, og skriver dette innlegget. Jeg tar kvelden nå så natta :)
And guess what? Muse in Ocotber :D

Music: Anti-Flag

No comments:

Post a Comment

Thank you!