Wednesday, October 1, 2008

Famous

Ok, slikt ligger det ann. Dere har sikkert hørt om at der har Prom her nede? Ok! They have this thing named Morp, altså motsatte av Prom. Jentene ber ut guttene :s Hadde ikke hatt noe imot det, men når man ikke kjenner alle her nede så blir det litt flaut. Liksom how? Noen gir de gaver, andre spør. Vil det virke freaky om man bare spør? Jeg syns man burde gjøre no ut av det... Men alikevel, hvordan vil de ta det? xD Og av en elr annen grunn spør alle meg om jeg skal spørre en dude her. Er det ikke vanlig å ha kompiser elr? Seriously! x) Er ikke helt sikker på om jeg har tenkt å spørre noen, men hadde vært fun :)
I dag bestod jeg en kjøreprøve som gjør det mulig for meg å øvelseskjøre her! Whey! :) Men det som var weird var at en av kompisene jeg har her fortalte at han kunne lese tanker. Først ville jeg ikke tro på det, men etter at han hadde fortalt meg alt det som han egentlig ikke burde vite så freaka han meg ut :o Scary! Idk, men kødder han med meg skal han få tilbake! x) Well, tror det blir en artig kveld i dag :) Skal nemelig dra til byen for å se et ganske så kjent band spille med noen folk. Jeg har aldri hørt om det, men de skal vist nok være ganske kjent :p Så gleder meg ^^

OH! Selvfølgelig måtte AVA avlyse meet and greet -.- Forklaring kan dere finne selv :) Jeg har jo kjøpt billetter til konserten i Salt Lake, men nå har de også gitt ut billetter for Las Vegas og der skal de selvfølgelig ha meet and great fordi de er headliners der. Og jeg snakket med Laura.... Hun sa: Om jeg forteller Ed hvor viktig det er for meg og han skjønner det så får jeg dra :D HÅPER! Billettene er ganske billige også, så nå blir det kanskje 2 AVA konserter på meg ^^

Gratulerer med dagen, Oskar :))

4 comments:

  1. Morp faktisk. Det er fett :D Du kjøper en kasse øl til duden du ber ut. Så vips, han blir drit happy! ;D
    Skaff deg lappen før du kommer hjem!

    Du er heldig nok som får se dem -.-

    ReplyDelete
  2. Haha, Morp. Tok en stunf for meg å skjønne den x) MORP PROM, the same shit.
    Hva heter bandet du skal se da, meybe noen andre har hørt om dem vettu. O.o

    Ahh, du får lissom sett dem en gang uansett, men nå skal du kanskje se dem TO ganger + MEET & GREET :O -.-

    ReplyDelete
  3. Erik: Haha, så synd at jeg ikke har sjansen til å kjøpe det "/ HAHA.lol. Jeg skal skaffe meg lappen ^^
    Hm, jeg er vel det :)

    Mari: HAha :D Hm, kan sende deg link til myspacen døms. Husker det ikke her og nå. :p

    Hm, ja. VI får se på det :)

    ReplyDelete

Thank you!